Appelmerk Pink Lady viert haar 30e verjaardag en zet deze mijlpaal kracht bij met een landelijke promotie in het Verenigd Koninkrijk, om samen met haar fans 30 jaar 'wauw' te vieren. Pink Lady begint de viering met een sterke start van het seizoen op het zuidelijk halfrond, met de beste juni-maand ooit.
"De bestseller, die momenteel 38,1% van de huishoudens bereikt", viert dit met honderden prijzen die gedurende 30 dagen te winnen zijn. De actie loopt via een QR-code op de verpakking, die gescand kan worden door consumenten, met prijzen als planten- en make-upabonnementboxen, Royal Horticultural Society lidmaatschappen, een pizzaoven en Pink Lady ligstoelen. Voor elke dag dat ze meespelen, doen de deelnemers ook automatisch mee aan een loterij waarin ze kans maken op een van de drie 'wauw-weekends' in het Verenigd Koninkrijk of Europa.
De promotiepakketten zijn van 15 augustus tot 14 september verkrijgbaar bij een grote retailers en de loterij sluit op 23 oktober. De actie wordt ook aangekondigd op de website van Pink Lady, op social media, in advertenties in de sociale media en bij de 148.000 abonnees van het merk.
Pink Lady wordt algemeen erkend als baanbrekend voor merken in de categorie AGF-producten sinds het product in de jaren '90 voor het eerst naar het Verenigd Koninkrijk werd gebracht door de hoofdlicentiegever, Coregeo®. De allereerste zending Pink Lady-appels werd in 1992 verkocht aan Marks and Spencer, in een tijd dat er nog geen merken bestonden in de categorie AGF-producten. 30 jaar later worden Pink Lady appels elk jaar door meer dan 28 miljoen huishoudens gekocht en heeft het merk een marktaandeel van 22% in het Verenigd Koninkrijk, terwijl het ook internationaal erkend wordt in de sector AGF-producten. Het merk schrijft haar toe aan het unieke en onmiskenbare smaakprofiel van Pink Lady en aan de strenge kwaliteitsnormen.
Voor meer informatie:
Pink Lady
www.pinkladyapples.co.uk