Komende weken krijgt Jumbo Bezorgeloos, het nieuwe bezorgabonnement van Jumbo voor online boodschappen, landelijke dekking. Hiermee kunnen klanten die regelmatig boodschappen bij Jumbo bestellen, korting krijgen op hun bezorgkosten.
Koopgewoontes
Operationeel directeur Cees van Vliet van Jumbo: “We merken dat het online bestellen van boodschappen voor steeds meer Jumbo klanten een vast onderdeel is van hun koopgewoontes. Ze kiezen bijvoorbeeld voor het laten thuisbezorgen van de weekboodschappen en bezoeken daarnaast onze winkels voor aanvullende verse producten en andere extra producten. Wij vinden het belangrijk om onze klanten, zowel online als in de winkels, de leukste boodschap te bieden, door middel van een groot assortiment, de beste service én euro’s goedkoper. We willen dat onze klanten elke dag weer ervaren dat ze bij Jumbo op één staan, juist ook als het gaat om gemak en voordeel. Jumbo Bezorgeloos past helemaal in dat plaatje.”
Bron: Jumbo