Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Logo op meloen

De Japanse muzikant, producer en ontwerper Hiroshi Fujiwara is een wereldwijd invloedrijke streetwear-ontwerper. Hij lanceerde zijn eerste merk, Good Enough, aan het eind van de jaren tachtig. Good Enough maakte uiteindelijk plaats voor een nieuw project: Fragment Design, het merk waaraan Fujiwara het grootste deel van zijn tijd als creatieveling wijdt.

Fujiwara's Instagram-pagina is een soort dagboek van zijn dagelijkse leven, van het eten dat hij eet tot de auto's waarin hij rijdt. Af en toe is er ook een sneak peek van zijn aankomende projecten.


In een recente post op Fujiwara's Insta-pagina stond een meloen. En het logo van Fragment Design is in de schil gegroeid. Meloentelers zijn behoorlijk onder de indruk van deze meloen. Fujiwara heeft het Fragment logo al op zoveel dingen geplaatst, maar nu heeft hij het bliksemschicht logo op een meloen laten groeien.

Publicatiedatum: