Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Workshop 1.100 Managers Vers bij Beter Voor-telers

Albert Heijn geeft zijn 1.100 Managers Vers deze weken een workshop bij telers op het erf over de nieuwste inzichten van de groente- en fruitproducten. Zo kunnen de Managers Vers met die kennis klanten in de winkels nog beter adviseren over beter eten. En ook hun team nog meer inspireren. 


Teler Jeroen Cruijsen (rechts) vertelt over de kwaliteit van de appels aan de Managers Vers (links)

Pure, verse én betaalbare groenten en fruit van eigen bodem stonden de afgelopen weken centraal in de campagne ‘Nederland op z’n lekkerst’ van Albert Heijn. Hierin laat Albert Heijn samen met boeren en telers uit de Beter voorprogramma's zien waar de groente- en fruitproducten uit Nederland vandaan komen en hoe deze gekweekt en geoogst worden. 


Teler Jeroen Cruijsen (rechts) legt uit over het proces van telen aan de Manager Vers (links)

Op dinsdag 21 juni volgden de Managers Vers uit district Amersfoort e.o. de workshop bij de vijfde generatie appels- en perenteler Cruijsenfruit in Dreumel. Hier wordt sinds twee jaar Albert Heijns exclusieve Sprank-appel geteeld. De groep managers kon met eigen ogen zien hoe het fruit geteeld wordt en de teler het hemd van het lijf vragen. Met deze nieuwe kennis kunnen ze in de winkel hun klanten nog beter informeren over groente en fruit. 


Telers Jeroen Cruijsen (links) en Sjoerd Cruijsen (rechts)

Jesper, Manager Vers: "Het was een super educatieve, leuke en gezellige dag. Top dat het lekker in de buitenlucht op het land was. Tijdens de rondleiding kregen we beter inzicht in wat voorafgaat aan het moment dat producten bij ons in het schap liggen. Zoveel enthousiasme van telers als ze over hun bedrijf en producten praten; de passie spat ervan af! Het was leuk om met een grote groep Managers Vers de workshop te volgen. Ik heb nog meer begrip gekregen voor een belangrijke schakel in de keten, zoals een groente- of fruitteler."

Publicatiedatum: