Volgens een rapport heeft het merk "Shengxianzhanggui" onder Hunan Taoguishenghuo onlangs een startronde van honderdduizenden euro's aan investeringen ontvangen van de "One Township One Product" fondsen van de National Ethnic Trade Promotion Association. Shengxianzhanggui is een merk dat AGF inkoopt en zich richt op leveringen aan de gemeenschap via slimme kasten die lijken op een automatiek volgens een "technologie + industriƫle IoT + community operatie"-model. Ze zijn in duizenden gemeenschappen te vinden.
Volgens de introductie voorzien de slimme kasten in de levensbehoeften van de bewoners. Het model realiseert niet alleen de 24-uurs realtime aankoopvraag, maar er kan ook online worden gereserveerd en opgehaald in de kast om zo de one-stop service van AGF van het veld naar de tafel van de mensen en producttraceer-baarheid te realiseren.
Tang Shen, voorzitter van Hunan Taogui zei dat dit model voor AGF al enkele jaren op de markt wordt geverifieerd, maar dat het een bedrijfsmodel heeft ontwikkeld dat volledig verschilt van andere concurrenten op de markt. Op dit ogenblik ontwikkelen, behalve Hunan, ook andere steden zich snel.
Bron: FruitReviewer