Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duitse Bünting start samenwerkingsverband met Noorse onlinesupermarkt Oda

Bünting werkt samen met Noorse onlinesupermarkt Oda
De Duitse Bünting Group is een handelspartnerschap aangegaan met de Noorse online supermarktgroep Oda, zo liet het in een verklaring weten. Samen plannen de twee bedrijven een Duitse start van Oda, die gepland staat voor de tweede helft van 2022. De online supermarktketen zal in eerste instantie in Berlijn en Bochum een volledig assortiment supermarktproducten aanbieden en boodschappen en verse producten bezorgen op het door een klant gewenste tijdstip.
Bron: esmmagazine.com 

Italië: Gruppo Pam heroverweegt hypermarktconcept
De Italiaanse Gruppo Pam bereidt een reeks maatregelen voor om zijn activiteiten te herconfigureren, nadat het bedrijf 2021 afsloot met een verlies van € 16,8 mln, aldus Distribuzione Moderna. De omzet van de hypermarkten was € 25 mln negatief en de superstores leden een verlies van € 1,7 mln, terwijl alleen de supermarkttak van Pam een positief resultaat boekte van € 5,7 mln. In het eerste kwartaal van 2022 daalde de omzet met € 15 mln en de marge met € 4,7 mln.
Bron: esmmagazine.com 

Italiaanse online retailer Tulips gaat investeren in nieuwe darkstores
Het Italiaanse online supermarktplatform Tulips wil minstens € 4 mln ophalen via het CrowdFundMe-platform, om te investeren in een darkstorenetwerk. Volgens dagblad Il Sole 24 Ore zullen de middelen worden geïnvesteerd in nieuwe darkstores in Noord-Italië, om het bezorggebied van Tulips uit te breiden; om de technologische en digitale efficiëntie te verbeteren; om zijn AI-systeem te verbeteren en voor merkpromotie en marketingcampagnes.
Bron: esmmagazine.com 

Publicatiedatum: