Albert Heijn introduceert nieuw schap met gezondere tussendoortjes en biedt meer keuze bij de kassa

Klanten zijn steeds meer op zoek naar gezonder eten en drinken, dat ziet Albert Heijn onder meer terug in de zoekopdrachten op de AH-website. Ook ziet Albert Heijn dat klanten op zoek zijn naar meer verantwoorde snacks gedurende de dag. Door het bieden van meer keuze voor ieder moment, wil de supermarktketen bijdragen aan het mogelijk maken van een gezondere levensstijl. Het assortiment wordt met 40 tussendoorproducten uitgebreid.

Albert Heijn heeft al een groot aantal verspakketten en volop variatie in snoepgroente. Met het nieuwe assortiment aan veggie snacks, noten- en peulvruchten, crisps en wafels kunnen klanten van Albert Heijn vanaf vandaag anders snacken. En er worden eigen merk fruit-, muesli-, graan-, haver-, notenzadenrepen aan het assortiment toegevoegd. Al deze producten komen in een apart schap te liggen.

Naast het tussendoorschap zijn er vanaf vandaag ook bij de kassa’s andere tussendoortjes te vinden zoals nootjes, dadelrepen en meer suikervrij snoep. Dus ook bij de kassa is een groter gezonder aanbod te vinden.

Volwaardig sportvoeding assortiment
Naast gezonde voeding, draagt (meer) bewegen ook bij aan een gezondere leefstijl. Wie intensief sport kan meer behoefte hebben aan extra eiwitten. Sportvoeding kan van toegevoegde waarde zijn. Daar speelt Albert Heijn op in door de sportvoeding van de merken Body & Fit en Barebells toe te voegen aan het assortiment in alle Albert Heijn-winkels in Nederland. Zo kunnen duur- en krachtsportliefhebbers voortaan hun sportvoeding zoals pre-workout poeders of andere eiwitpoeders en proteïne drinks bij Albert Heijn kopen terwijl ze ook hun andere boodschappen doen. 

Bron: AH


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven