Het Indiase snackmerk 4700BC introduceert 's werelds eerste kant-en-klare suikermaïs tussendoortje. Het idee voor de snack is gebaseerd op de toenemende belangstelling van millennial- en Gen-Z-consumenten voor kant-en-klare producten. Om hier op in te spelen, introduceerde 4700BC als eerste Ready-to-Eat Sweet Corn, een product waarin nostalgische en nieuwe snacktrends samenkomen. De snack is zo ontworpen dat hij eenvoudig overal mee naartoe kan worden genomen.
Chirag Gupta, oprichter van 4700BC: "4700BC heeft de Indiase markt in het verleden al verrast met haar assortiment premium popcorn en gaf opnieuw vorm aan 'Makhana' als snack met de introductie van een lijn proteïnelolly's. De kant-en-klare suikermäissnack is ons nieuwste product en geschikt als gezond tussendoortje voor onderweg. Het is onze passie om onbenutte categorieën verder te ontwikkelen."
"4700BC stelt zich ten doel een onderscheidend premium merk op te bouwen dat baanbrekend is binnen het snacksegment. We zullen doorgaan met het aanbieden en introduceren van gezonde en veelzijdige snackalternatieven. We zijn ervan overtuigd dat 's werelds eerste ready-to-eat suikermaïssnack even goed bij consumenten in de smaak zal vallen als onze andere productinnovaties."
Bron: hotelierindia.com