Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Verscongres Gondola

"Een verse trend voor retailer en brand"

Of het nu gaat om de werkdag, het dagelijkse woon-werkverkeer of hun privé-tijd, steeds meer mensen zijn terug onderweg. Tegelijkertijd zijn er ook veel mensen die hun leven bewust willen vertragen. Covid-19 heeft op beide bewegingen zijn impact gehad. Ook onze eetgewoonten worden door deze paradox beïnvloed: gemaksvoedsel wordt steeds populairder, vooral onder jonge mensen, terwijl een voedsel-"tegenbeweging" zich sterk maakt voor "slow food" en duurzaamheid.

Deze beide voedseltrends hebben grote gevolgen voor retailers, die aan alle behoeften van de consument proberen te voldoen. Daarnaast zijn er ook nog uitdagingen zoals channel blurring, e-commerce, de last mile, de korte keten, ... 

Op 31 mei organiseert Gondola een verscongres over de trends en uitdagingen waar producenten en retailers de versrayon mee te maken hebben.

Sprekers:

Gil Dumarey - UpFresh, CEO

Jan De Boeck - GfK, Research Consultant
"Trends in het aankoopgedrag van vers in en na corona en welke rol speelt prijs hierin"
 
Filip Fontaine - VLAM, Algemeen Directeur
"De 5G van ons koopgedrag"
 
Kristof Rubens - Vlaamse Overheid, Environmental Economist
"De eiwitshift op ons bord: een Green Deal in Vlaanderen"
 
Koen Piessens - Aldi, Managing Director Sales
"ALDI – Vers Voorop"

Kathleen Malfroy - Normec Foodcare, International Strategic Director
"Food Safety Culture, basis voor bestaansrecht"
 
Dylan Naoki Le Rest - NielsenIQ, Analitical Consultant
"Fresh Insight"
 
Sabine De veilder - Arvesta, Chief Marketing Officer
"Collaboration model for food transformation"

Taal: Iedere spreker presenteert in zijn/haar moedertaal.

Locatie: Kinepolis Imagibraine
Datum: 31 mei van 13.30 tot 17.00
Prijs: €375,-

AGF.nl heeft 3 voordeeltickets van €300,- voor het evenement. Wil je hier gebruik van maken? Stuur een mail naar marjet@agf.nl  

Voor meer informatie:
www.gondola.be  

Publicatiedatum: