Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
AGF Marketing Event op 10 mei

Wat zijn de trends en de veranderingen door corona bij de AGF-consument?

NIMA, de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales, organiseert op dinsdag 10 mei a.s. het eerste AGF Marketing Event op de Floriade, Almere. Consumententrends, online bestellen, verspakketten, maaltijdboxen, biologisch en merken zijn de ingrediënten tijdens dit event.

Trends en hardlopers
Wilco van den Berg (GroentenFruit Huis) is één van de sprekers tijdens het event. Wilco, marktexpert bij GroentenFruit Huis, staat in zijn presentatie stil bij het veranderende koop- en eetgedrag van de Nederlander. "We kopen steeds meer groenten en fruit online en gaan in de keuken volop aan de slag met verspakketten en maaltijdboxen. Wie zijn de kopers en wat is favoriet?" Verder laat Wilco zien wat de hardlopers zijn als het gaat om de aankoop van groenten en fruit. Wat zijn de laatste ontwikkelingen nu de coronamaatregelen zijn versoepeld en in hoeverre is de consumptie buitenshuis zich aan het herstellen? Ook zal Wilco kort ingaan op de ontwikkelingen in de ons omringende landen zijn.

Thema AGF Marketing Event
Het thema van de presentatie van Wilco sluit aan bij het thema van het AGF Marketing Event: het on- en offline groenten- en fruitschap 2025. Het aardappelen-, groente- en fruitschap zal de komende jaren hard veranderen. In Nederland koopt de consument circa 8 procent online. Ook in andere landen zie je het online bestellen toenemen en het logistieke proces en het assortiment hard veranderen. Dat is dan ook de reden waarom het eerste AGF Marketing Event ingaat op innovatie en toekomst.

Het event is van 15.00 uur tot en met 19.00 uur. De financiële bijdrage is 79 euro voor NIMA leden en 99 euro voor niet-leden. 

Voor meer informatie of aanmelden:
NIMA
+31 (0)20 503 93 00
info@nima.nl 
www.nima.nl 

GroentenFruit Huis
+31 (0)79 368 11 13 
info@groentenfruithuis.nl       
www.groentenfruithuis.nl       

Publicatiedatum: