Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"De smaak van onze kiwi's is het belangrijkste"

De kiwimarkt maakt, ondanks de geringe hoeveelheden, momenteel een overgangsfase door. Het bedrijfsnetwerk van La Grande Bellezza Italiana (LGBI) zet groots in op dit fruit en focust daarbij op enkele basisaspecten. "In een markt waar het Griekse product steeds meer aanwezig is, hebben we besloten om het niveau te verhogen", zegt Leonardo Odorizzi, een van de oprichters van het netwerk.

"Allereerst vertelt ons merk de consument onmiddellijk dat we Italiaanse producten op de markt brengen. Daarnaast bewegen we ons op de premium markt. De verpakkingskosten liggen hoog, maar we besloten om daar geen geld op te besparen en het zo boeiend mogelijk te maken. En ten slotte moet natuurlijk ook de inhoud aan de verwachtingen voldoen."

LGBI zal aanwezig zijn op de Fruit Logistica in Berlijn (stand C-04, hal 2.2) en zal de bezoekers haar volledige aanbod laten zien, inclusief de trays van 650 gram. "We hebben nog twee maanden kwaliteitsvolle groene kiwi's beschikbaar."

"Dankzij de kleine tot middelgrote pakstations van onze partners waar we de kiwi's verwerken, slagen we er nog steeds in om mensen de controle te laten hebben over het productieproces. Op elke afzonderlijke kiwi staat ons merk, dus we kunnen het ons niet veroorloven om fouten te maken. Meerdere supermarktketens hebben dat begrepen en ze kiezen dan ook onze producten voor hun Italiaanse premiumlijnen."

"Ondanks dat onze kiwi’s middelgroot tot groot zijn, zijn wij niet geobsedeerd door de maatvoering. Het belangrijkste is dat ze lekker zijn. De consument onthoudt hoe de smaak was, terwijl het hem of haar niet zoveel uitmaakt of een stuk fruit nu 10 gram meer of minder weegt", besluit Leonardo Odorizzi.

Voor meer informatie:
La Grande Bellezza Italiana
Rete di imprese
C.so Milano 36/A
37138 Verona (Italië)
segreteria@lagrandebellezzaitaliana.it
www.lagrandebellezzaitaliana.it  

Publicatiedatum: