Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Vanaf volgend jaar zal ons volume druiven toenemen dankzij nieuwe percelen"

Uvasdoce tekent dit jaar weer present op Fruit Logistica. Zoals in vorige edities zal het bedrijf uit Alicante haar merk weer in de kijker zetten, maar dit keer "meer vanuit het hart, met volop aandacht voor onze waarden en werknemers".

"Uvasdoce blijft groeien. Nu hebben we een nieuw perceel dat we precies 'Uvasdoce' hebben gedoopt. Tot nu toe had geen van onze 8 landgoederen een naam die gerelateerd was aan het merk. We zijn heel opgetogen over het nieuwe perceel, want het is ons grootste en we telen er nieuwe rassen op die we nog nooit eerder hebben aangeplant. In de loop van het jaar zullen ze worden voorgesteld. Daarnaast hebben we er ook bekende druivensoorten als Sweet Celebration, Sweet Globe en Cotton Candy geplant."

"De nieuwe aanplant betekent een toename van de oogstopbrengst vanaf 2023. We zullen groeien op de binnenlandse markt en in het buitenland. We denken daarbij aan verschillende Aziatische landen, zoals Singapore, Maleisië en Hong Kong. Hoewel we daar al actief zijn, hebben we er nog nooit grote hoeveelheden pitloze druiven naartoe verladen."

Om gezonde voedingsgewoonten te promoten bij de consumenten, en dan vooral bij de kinderen, blijft het bedrijf uit Alicante investeren in haar merk Las Chuches de Uvasdoce ("De Snoepjes van Uvasdoce"). "Dit nieuwe merk biedt milieuvriendelijke formaten en de zoetste pitloze rassen van het moment aan, met een voorliefde voor de rassen van de IFG Candies-collectie: Candy Snaps, Candy Drops, Candy Dreams, Candy Crunch, Candy Hearts en de populaire Cotton Candy."

Dit seizoen lijkt wat gecompliceerder gezien de stijging van de prijs van grondstoffen, karton, plastic en transport en het gebrek eraan. Toch weerhoudt dit gegeven er Uvasdoce niet van om door te zetten met haar projecten.

"Druiven met bezieling"
Zo luidt de slogan van de nieuwe communicatie- en marketingcampagne van Uvasdoce. De campagne ging in december 2021 van start met de lancering van een bedrijfsvideo. Het is een werkstuk waar veel gevoel uit spreekt en waarin enkele van de hoofdrolspelers hun opwachting maken, die, zoals de manager en eigenaar Alfredo Miralles in de video zegt, "de droom van Uvasdoce hebben waargemaakt". 

"Als je wilt weten wat Uvasdoce in petto heeft voor haar klanten, aarzel dan niet om ons te volgen op social media. Zo kun je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en vergeet vooral niet om ons te bezoeken op Fruit Logistica in hal 11.2 (Generalitat Valenciana), stand B07."

Scan de QR en geniet van de nieuwe bedrijfsvideo 'Uvas con Alma'.

Voor meer informatie:
Uvasdoce
Tel: +34 965 620 125
info@uvasdoce.com
https://uvasdoce.com

Publicatiedatum: