Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rockit appelen lanceert geschenkverpakking Chinees Nieuwjaar

Om de belangrijkste datum op de Chinese kalender te vieren, heeft Rockit meer dan 100.000 innovatieve geschenkverpakkingen voor de kritische Chinese retailmarkt laten maken. De verpakkingen bevatten naast traditionele deurhangers, maskers, stickers en geschenkenveloppen drie of zes verse, knapperige Rockit-snackappelen. De dozen, die ter ere van het Jaar van de Tijger uitgevoerd zijn in rood en oranje, kunnen eveneens worden gebruikt als kinderverkleedset. 

Julian Smith, marketingmanager bij Rockit, legt uit dat het een goed idee leek om een herbruikbare doos te ontwerpen, omdat de geschenktraditie een belangrijk onderdeel van de Chinese Nieuwjaarsviering vormt en omdat men hiermee de aandacht van de consument zeker zou trekken. "Zoals het Rockit betaamt hebben we in geheel eigen stijl een kartonnen verpakking ontworpen met een afbeelding van een tijgerkop. Het biedt gezinnen een leuke gezamenlijke activiteit rondom het feestdagthema."

Rockit maakt in China een ongekende groei door, en dan met name onder jonge, meer welgestelde, gezondheidsbewuste ouders. "Deze consumenten willen hun kinderen zo gezond mogelijk laten eten zonder dat er concessies aan smaak hoeven te worden gedaan," legt Julian uit. "Rockit-appelen zijn enorm populair onder deze groep. De appelen zijn zoet, hebben een krokante 'bite' en een snackformaat. Daarnaast leveren ze natuurlijke energie, vezels en voedingsstoffen."

Het aanbieden van gezonde geschenkalternatieven maakt al enige jaren onderdeel uit van Rockits activiteiten in China, waarbij het merk wordt geholpen door haar enorme bereik op social media-kanalen. "Nu onze activiteiten voor het Chinese Nieuwjaar intensiever worden, verwachten we grote aantallen af te zetten via onze flagship-winkel op TMALL, een e-commerce-platform, waar ons assortiment verkrijgbaar is, evenals interessante content van de lokale macro- en micro-influencers waar we in China mee samenwerken."

"Het Chinese Nieuwjaar biedt ons als Nieuw-Zeelands bedrijf bij uitstek de gelegenheid om ons product te presenteren in een opvallende geschenkdoos, die zich onderscheidt van de rest."

Voor meer informatie: 
Rockit Apple
www.rockitapple.com 

Publicatiedatum: