Nudgingactie Albert Heijn

Snacktomaten helpen consumenten gemakkelijk aan de dagelijkse hoeveelheid groenten

Tholen - Januari is de maand waarin mensen bezig zijn met hun goede voornemens. Velen zullen gezonder leven en eten op het lijstje hebben staan. Albert Heijn geeft ze een steuntje in de rug met een nudgingactie 1 + 1 gratis: snoeptomaten, wortelen en handsinaasappelen en de boodschap in de bonusfolder: "Met 12 snoeptomaatjes zit je al op 50% van je dagelijkse groenten".

"Voor iedereen die het nieuwe jaar gezonder wil beginnen, zijn wij bij Albert Heijn met onze campagne ‘Lekker in je vel’ gestart. Gezonder eten, meer bewegen, meer ontspanning, meer balans, uitgeruster wakker worden… We willen het allemaal zó graag. Eén ding is zeker: samen is makkelijker dan alleen. En dus gaan we het dit jaar samen doen! Zodat we allemaal weer lekker in ons vel komen te zitten", aldus woordvoerder Pauline van den Brandhof van Albert Heijn.

De nudge is gelinkt aan de FoodFirst leefstijlcoach app met verschillende challenges om gezonder te gaan leven.

Klik hier voor meer informatie


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven