Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Geraspte tomaat van Bonnysa wint voor derde jaar op rij "Smaak van het Jaar"

De verse geraspte tomaat van Bonnysa is er in geslaagd om voor de derde keer op rij de Smaak van het Jaar-prijs in de wacht te slepen in Spanje. In een grondige blinde proeverij beoordeelden consumenten verschillende aspecten van geraspte tomaatproducten op onder meer aroma, kleur, textuur en smaak. De behaalde score van Bonnysa was in alle opzichten zeer bevredigend en dus haalde het bedrijf opnieuw de titel binnen.

15 jaar geleden bracht Bonnysa als eerste dit product op de Spaanse markt, inspelend op de vraag van de consument naar een frisse en natuurlijke smaak in een product met volledig gebruiksgemak. Sindsdien is de geraspte tomaat van Bonnysa in steeds meer winkels te vinden over heel Spanje en is het duidelijk de favoriet van de consument geworden.

"Met deze nieuwe mijlpaal bevestigt de consument zijn voorliefde voor onze verse en innovatieve producten. We worden daarbij aangemoedigd om te blijven werken aan nieuwe producten volgens het patroon dat het bedrijf sinds 2006 heeft gevolgd met de lancering van de verse geraspte tomaat. Voor ons is het een eer om te kunnen blijven rekenen op het vertrouwen van de consument", vertelt Jorge I. Brotóns, commercieel directeur van Bonnysa.

"Deze titel is de erkenning van alle inspanningen die Bonnysa zich dag in dag uit getroost. Vanaf het moment dat we de tomaten planten totdat we ze raspen, zorgen we voor elk detail om aan de verwachtingen van de consument te voldoen. We willen de keuze van de consument blijven op basis van kwaliteit, smaak en versheid", vervolgt Brotóns.

Sinds vorig jaar heeft Bonnysa het assortiment geraspte tomaten uitgebreid met nieuwe recepten en formaten. Geraspte tomaat met een vleugje olijfolie en peper heeft zijn weg naar het schap al gevonden en belandt steeds vaker in het winkelmandje.

Ook de formaten voor de horeca doen het goed dankzij de veelzijdigheid van het product en de verpakking.

Voor meer informatie:
Bonnysa Agroalimentaria
Tel.: +34 633 700 705
manuelescoda@bonnysa.es
www.bonnysa.es

Publicatiedatum: