Appelmerk Marlene viert de winter met een originele nieuwe sticker

Deze winter is de tweede fase van de Marlene-communicatie-campagne 21/22 van start gegaan, die in het teken staat van de wisseling van de vier seizoenen. 

Aan de nieuwe 'Daughter of the Alps'-campagne leverden ook de finalisten van een internationale ontwerpwedstrijd ter ere van het vijfentwintigjarig bestaan van het merk een bijdrage. In hun werken hebben de deelnemende kunstenaars het thema van de vier seizoenen op geheel eigen wijze geïnterpreteerd. 

Na de winterzonnewende lagen er gedurende drie weken Marlene-appelen met een nieuwe, door de Italiaanse kunstenaar Luca Santella ontworpen sticker 'Rosso d'Iverno' (winterrood) in het schap. De illustratie stelt de rust van de natuur in de winter voor, klaar om met nog meer energie en kleurenpracht te ontwaken in het seizoen daarna, net zoals de Marlene-appelen. 

"Het verhaal van de Marlene-appelen tijdens alle vier de seizoenen en in al hun diversiteit en uniciteit illustreert wat onze appelen zo bijzonder maakt," zegt Hannes Tauber, marketingmanager bij VOG Consortium. "De weersomstandigheden in onze appelboomgaarden zijn ideaal voor het verkrijgen van een optimale smaak voor alle Marlene-appelrassen. De winter is een cruciaal seizoen, waarin onze partnertelers belangrijke werkzaamheden verrichten, zoals snoeien."  

Naast Luca Santella lieten ook de andere Marlene-kunstenaars zich voor hun creaties inspireren door het winterthema. waaronder 'Il Riposo della Natura' (de natuur in rust) en 'La Cura' (zorg) van Allessandra Sartoris, 'ME LO coccolo' (ik zal voor je zorgen) van Serena Vajngerl, 'Nel Silenzio dell' Attesa' (de stilte van het wachten) van Umberto Stagni en 'Fiocchi di Vit' (vlokken van leven) van Laura Vivar. Een aantal van deze werken sierden van december tot januari trams in Milaan. 

"Na de herfst hebben we het succesvolle idee met de trams in Milaan nog eens herhaald," zegt Tauber. "Ieder werk is een creatieve interpretatie van de unieke kenmerken van dit seizoen en de betekenis ervan voor Marlene-appelen. Het initiatief werd goed ontvangen, omdat het de veelkleurigheid van Marlene naar Milaan bracht en de stad opfleurde tijdens de kille, grauwe wintermaanden."

Voor meer informatie: 
Jessica Sabatini
VOG-Marlene c/o fruitecom srl
+39 59 786 3894
www.fruitecom.it 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven