Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
GfK Kerstrapport

Jumbo krijgt voor 19e keer beste waardering van klanten

Het jaarlijkse GfK Kerstrapport geldt in de branche als de belangrijkste graadmeter voor klantwaardering. Gisteren maakte GfK bekend dat Jumbo voor de 19e maal als beste uit de bus kwam. "Deze 19e uitverkiezing is voor het honderdjarige familiebedrijf extra bijzonder. De waardering door klanten voelt in dit jubileumjaar immers als het mooist denkbare geschenk", aldus het persbericht van Jumbo.

Frits van Eerd CEO en Colette Cloosterman – van Eerd CCO van Jumbo Supermarkten na uitreiking van het GfK Kerstrapport

Jumbo CEO Frits van Eerd: “Wat een mooie prijs weer! In onze markt wordt flink gestreden om de gunst van de klant, die moet je écht verdienen. We werken er bij Jumbo hard aan om onze klanten altijd en overal op 1 te zetten. Het maakt ons ongelofelijk trots dat nu onze klanten ons op 1 zetten. We willen boodschappen doen elke dag een stukje leuker maken. Deze prijs is een duidelijk teken dat we op de juiste koers zitten en een aanmoediging om volop te blijven inzetten op de leukste boodschap. Ik ben alle Jumbo-medewerkers ongelofelijk dankbaar voor hun geweldige inzet en passie voor onze klanten.”

Klantwaardering
Door de jaren heen is Jumbo in de GfK rapporten in totaal negentien keer uitgeroepen tot beste supermarkt van het land. Voor deze onderzoeken wordt de klantwaardering van de Nederlandse supermarkten gemeten aan de hand van negen indicatoren. Het gewogen gemiddelde van die indicatoren bepaalt de einduitslag. In vergelijking met het vorige GfK Zomerrapport is de klantwaardering voor Jumbo vooral toegenomen op de gebieden voorraad, kwaliteit, breedte assortiment, personeel, winkelgemak en winkeluitstraling. De waardering van klanten voor de versafdelingen van Jumbo is gestegen van plek vier naar de nummer één positie. 

Bron: Jumbo

Publicatiedatum: