Omscholingscampagne Dirk van de Broek offline na woedende reacties uit horeca

Supermarktketen Dirk van den Broek wilde de omschoolweek voor horecamanagers naar supermarkmanagers nieuw leven inblazen, meldt De Ondernemer. Na woedende reacties vanuit de horeca is de campagne, die vorig jaar ook draaide, inmiddels weer offline. "Zowel Dirk als wij verzorgen de inwendige mens, maar dit is werkelijk ongepast. Ik snap dat de supermarktketen een personeelsprobleem heeft en een wervingscampagne voert om dat op te lossen, maar mensen wegkapen gaat te ver", aldus Patrick van Zuiden, van de stichting G4, tegen De Ondernemer. 

Klik hier voor het hele artikel van De Ondernemer


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven