Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Omscholingscampagne Dirk van de Broek offline na woedende reacties uit horeca

Supermarktketen Dirk van den Broek wilde de omschoolweek voor horecamanagers naar supermarkmanagers nieuw leven inblazen, meldt De Ondernemer. Na woedende reacties vanuit de horeca is de campagne, die vorig jaar ook draaide, inmiddels weer offline. "Zowel Dirk als wij verzorgen de inwendige mens, maar dit is werkelijk ongepast. Ik snap dat de supermarktketen een personeelsprobleem heeft en een wervingscampagne voert om dat op te lossen, maar mensen wegkapen gaat te ver", aldus Patrick van Zuiden, van de stichting G4, tegen De Ondernemer. 

Klik hier voor het hele artikel van De Ondernemer

Publicatiedatum: