Limgroup presenteerde woensdagochtend op de ExpoSE in Karlsruhe haar nieuwste aspergeras K3979, en toonde aan de aanwezige klanten, relaties en pers haar nieuwe Corporate Identity.
Asperge variëteit K3979
De basis van Limgroup blijft sterke genetische producten voor telers, retail en consumenten. Na de recente introducties van Maralim (asperge) en Limadela (aardbei) wordt wederom een nieuwe variëteit toegevoegd aan het Limgroup assortiment: asperge variëteit K3979.
Corporate Identity
De laatste 2 jaar is er veel veranderd in de wereld. Ook binnen Limgroup hebben er veel veranderingen plaatsgevonden. De basis hiervoor is gelegd in een nieuw strategisch plan dat door directie en management is opgesteld. Hierin staat de nieuwe purpose van Limgroup.
''Het doel van Limgroup is een bijdrage te leveren aan een goed leven op aarde met onze variëteiten. Daarbij geloven we dat de kennisintensieve land- en tuinbouw cruciaal zijn. Met andere woorden: zonder kennisintensieve land- en tuinbouw is geen goed leven op aarde mogelijk. Dit gaan we in toenemende mate uitdragen naar de buitenwereld'', aldus John Schoeber, manager Marketing en Sales van Limgroup:
Om de doelstelling meer kracht bij te zetten is besloten om ook de corporate identity aan te passen. ''Deze nieuwe identiteit geeft uitdrukking aan de nieuwe standaard en waarden van Limgroup. Dit alles wordt uitgedrukt in de nieuwe slogan: Limgroup, Unleashing plant potential.
Voor meer informatie:
Limgroup
Veld Oostenrijk 13
5961 NV Horst
+31 77 397 99 00
[email protected]