Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Emilie Bardin, Prince de Bretagne over de nieuwe tv-commercial:

"Bloemkool in the spotlights"

Dit jaar heeft Prince de Bretagne besloten een comeback te maken op televisie met een van zijn paradepaardjes: de bloemkool. "We hebben al twintig jaar geen tv-commercial meer gehad. We willen de bloemkool opnieuw in de kijker zetten, met onze telers als hoofdrolspelers. Want zij zijn degenen die het product het beste kunnen uitdragen en kunnen vertellen over de interessante voedingskwaliteiten van deze groente, die helaas vaak wordt vergeten door de consument", legt Emilie Bardin, productmanager bij Prince de Bretagne, uit.

De commercial wordt de hele maand november uitgezonden op de Franse tv-zenders TF1, France 2, France 3 en M6. De tv-reclame zal niet alleen de bloemkooloogst laten zien, maar ook de regio en de nadruk leggen op de authenticiteit van het merk. “De commercial biedt bovendien de gelegenheid om te laten zien wat bloemkool tot zo'n heerlijk product maakt.”

Naast deze reclamespot zullen er affiches worden geplaatst in de Parijse metro, alsook via de digitale media in Bretagne en in de grote Franse steden. Er zullen eveneens promotieacties in de winkels worden georganiseerd.

Kortom, de maand november staat bij Prince de Bretagne geheel in het teken van de bloemkool!

Voor meer informatie:  
Emilie Bardin 
Prince de Bretagne
+33 (0)6 11 48 54 49
[email protected] 

Publicatiedatum: