Dit jaar heeft Prince de Bretagne besloten een comeback te maken op televisie met een van zijn paradepaardjes: de bloemkool. "We hebben al twintig jaar geen tv-commercial meer gehad. We willen de bloemkool opnieuw in de kijker zetten, met onze telers als hoofdrolspelers. Want zij zijn degenen die het product het beste kunnen uitdragen en kunnen vertellen over de interessante voedingskwaliteiten van deze groente, die helaas vaak wordt vergeten door de consument", legt Emilie Bardin, productmanager bij Prince de Bretagne, uit.
De commercial wordt de hele maand november uitgezonden op de Franse tv-zenders TF1, France 2, France 3 en M6. De tv-reclame zal niet alleen de bloemkooloogst laten zien, maar ook de regio en de nadruk leggen op de authenticiteit van het merk. “De commercial biedt bovendien de gelegenheid om te laten zien wat bloemkool tot zo'n heerlijk product maakt.”
Naast deze reclamespot zullen er affiches worden geplaatst in de Parijse metro, alsook via de digitale media in Bretagne en in de grote Franse steden. Er zullen eveneens promotieacties in de winkels worden georganiseerd.
Kortom, de maand november staat bij Prince de Bretagne geheel in het teken van de bloemkool!
Voor meer informatie:
Emilie Bardin
Prince de Bretagne
+33 (0)6 11 48 54 49
[email protected]