Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Diepvries houdt ook na crisis groei vast

Diepvries was een van de sterren van de coronacrisis. Maar hoe vergaat het de categorie nu? En wat zijn de trends? Gondola zocht het uit. “Het hamsteren heeft een impact gehad: diepvriesproducten geven ‘zekerheid’ aan consumenten, aangezien ze het altijd op voorraad kunnen hebben en het lang bewaard kan blijven”, vertelt Anneleen Deleux, trade marketeer bij Iglo. “Consumenten hebben diepvries duidelijk herontdekt tijdens de pandemie. Dat zien we ook in de stijging in de verkoop van diepvriezers vorig jaar.”

Bron: Gondola

Publicatiedatum: