Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

HEMA start pilot met foodconcepten in samenwerking met Jumbo

HEMA CEO Saskia Egas Reparaz presenteert vandaag de nieuwe strategie, die moet HEMA weer onmisbaar maken in het alledaagse leven van haar klanten. Een van de manieren om dat te doen is de strategische samenwerking met Jumbo uit te bouwen. Naast de HEMA-schappen in de Jumbo winkels in Nederland en België start HEMA op korte termijn de eerste pilots met nieuwe foodconcepten in samenwerking met Jumbo.


foto: beeldbank Jumbo

CEO Saskia Egas Reparaz: “In onze missie om het alledaagse leven beter te maken en de wereld een beetje mooier, richt HEMA zich op goede spullen die langer mee gaan en zo helpen wij samen met onze klanten de CO2-voetprint te verkleinen. We nemen daarmee steeds meer afstand van de wegwerpmaatschappij. Wij blijven kiezen voor producten die herkenbaar zijn door hun typisch Nederlandse design, die duurzaam zijn geproduceerd en die betaalbaar zijn voor iedereen. Kortom, HEMA gaat weer doen waar het altijd al goed in was, op een manier die past bij de huidige tijdsgeest. Dankzij de nieuwe aandeelhouders is HEMA weer financieel gezond. Nu gaan we werken aan de toekomst. En daar beginnen we onmiddellijk mee! HEMA wordt echt weer HEMA, al in de komende weken gaat iedereen dat merken. Met de feestdagen voor de deur gaan we onze klanten weer het vertrouwde HEMA-gevoel teruggeven, met oog voor traditie én vernieuwing.”

HEMA biedt met haar 750 winkels en 19.000 medewerkers 32.000 eigen producten en diensten aan. HEMA beschikt in haar kernlanden Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk over een sterk netwerk van eigen winkels en franchise-winkels. In de winkels zal extra geïnvesteerd worden in winkelbelevenis en winkelgemak. De digitale kanalen worden versneld doorontwikkeld om een naadloze verbinding met de winkels te maken. Ook in de groeimarkten Duitsland en Oostenrijk wordt in de omni-channel aanpak geïnvesteerd.

Bron: Hema

Publicatiedatum: