Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kronen had succesvolle eerste virtuele Customer Days

De eerste virtuele Customer Days van Kronen waren een succes. Het programma, waarvoor de wereldwijde sector was uitgenodigd, stond in het teken van demonstraties op het gebied van de verwerking van groenten, fruit, salades en andere voedingsmiddelen. Er werden 11 workshops, gevolgd door een vraag- en antwoordsessies, en 60 live machinedemonstraties gehouden. 

Van de meer dan 270 deelnemers die zich hadden aangemeld voor de Customer Days waren de meesten actief in de AGF- en saladeverwerking. Er waren met name veel deelnemers uit Latijns-Amerika. Toch waren ook Noord-Amerika, Europa en Azië goed vertegenwoordigd. 

De belangstelling was evenwichtig verdeeld over de onderwerpen en machines. Alle workshops werden vier keer gehouden vanwege de verschillende tijdzones. Er vonden ook 60 live machinedemonstraties plaats. 

Iedere deelnemer kon individueel via het online registratiesysteem vooraf een afspraak reserveren gedurende het vierdaagse programma. Na een link te hebben ontvangen konden de deelnemers inloggen bij de door hun gekozen workshop of demonstratie en deze live via een videoverbinding volgen. 

De eerste online Customer Days waren een succes, zowel uit technisch als inhoudelijk oogpunt. Dankzij het feit dat de vraag- en antwoordsessies in het Engels werden vertaald konden deelnemers meteen informatie en ideeën uitwisselen met het team van Kronen.  

”We zijn blij dat we dankzij onze online Customer Days eindelijk de wereldwijde sector, onze klanten en geïnteresseerden weer eens konden ontmoeten, als was dat dit keer virtueel. Om een zo divers, individueel en interactief mogelijk programma aan te kunnen bieden, hebben we ontzettend veel tijd en moeite gestoken in de voorbereiding van dit evenement. Gezien de vele positieve reacties van de deelnemers is dit beslist niet voor niets geweest," vertelt Stephan Zilgith, woordvoerder van de Kronen-directie. "Het is interessant om te zien dat alle thema's en machines in trek waren. Er was echter wel extra belangstelling voor de workshops die gewijd waren aan innovaties op het gebied van hygiëne. Dit gold ook voor de live machinedemonstraties van kleinere verwerkingslijnen en klassiekers zoals onze snij- en wasmachines."

Workshops kunnen nog steeds aangevraagd worden
Iedereen die het evenement heeft gemist en toch nog graag een workshop zou willen meemaken, kan rechtstreeks contact opnemen met Kronen. Het team van Kronen zal met plezier de video's beschikbaar stellen en indien gewenst persoonlijk advies geven over alle onderwerpen die tijdens het evenement de revue zijn gepasseerd. Alle 11 workshops zijn in vier talen beschikbaar: Engels, Spaans, Frans en Duits. 

Een overzicht van alle workshops en contactformulier zijn hier te vinden. 

Voor meer informatie: 
Kira Krollpfeiffer
Kronen 
+49 7854 9646160
kira.krollpfeiffer@kronen.eu 
www.kronen.eu 

Publicatiedatum: