Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Retailomzet Noorwegen in augustus met 3,8% gedaald

Maxima erkend als 'meest geliefde' winkelmerk van Letland
Maxima Latvija is voor het derde jaar op rij erkend als het meest geliefde retailmerk van het land en het merk met de beste prijs-kwaliteitverhouding, volgens de meest recente ranglijst van Baltic Brand Forum. Het bedrijf is ook doorgedrongen tot de top 3 van meest geliefde merken in Letland en werd uitgeroepen tot het op een na meest geliefde merk van alle merken in de Baltische staten.
Bron: esmmagazine.com 

VK: Supermarktmedewerkers Morrisons winnen belangrijke juridische strijd om gelijke lonen
Duizenden winkelmedewerkers van de Britse supermarktketen Morrisons hebben de eerste ronde van hun juridische strijd voor gelijke beloning gewonnen. In de uitspraak van rechter Davies van het Leeds Employment Tribunal werd bevestigd dat meer dan 2.300 winkelmedewerkers van Morrisons, voor het merendeel vrouwen, de werknemers van het distributiecentrum van de supermarkt als vergelijkingspunt kunnen gebruiken in hun eisen voor gelijke lonen.
Bron: retailgazette.co.uk 

Retailomzet Noorwegen in augustus met 3,8% gedaald
De voor seizoensinvloeden gecorrigeerde Noorse retailomzet is van juli tot augustus met 3,8% gedaald, zo blijkt uit de meest recente gegevens van het Noorse bureau voor de statistiek. De daling volgt op een daling van 3,1% tussen juni en juli. De pandemie en de voorschriften om besmettingen te beperken hebben ertoe bijgedragen dat de Noorse consumenten hun consumptiepatroon hebben gewijzigd en minder uitgeven aan diensten en meer aan retailproducten.
Bron: esmmagazine.com 

VK: Aldi in een netelige positie met shoppers over 'omstreden' naam veganistisch product van € 2,53
Supermarktgigant Aldi heeft shoppers woedend gemaakt met de naam van een van zijn nieuwe producten. De retailer heeft veganistisch spek op de markt gebracht, maar de klanten zijn niet blij. Aldi deelde een foto van zijn nieuwe spek op Facebook en schreef daarbij: "Wie zei dat veganistisch saai (en duur) moest zijn? Wij niet. Nu in de winkel!"
Bron: manchestereveningnews.co.uk 

Publicatiedatum: