Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Envy viert Chinees Maanfeest met groots opgezette marketingcampagne

Nu het midherfstfestival, ook wel Chinees Maanfeest genoemd, snel nadert, heeft T&G Global een heuse marketingcampagne gelanceerd om de consument in enkele belangrijke Aziatische markten aan te moedigen om het feest te vieren met Envy™-appelen.

"Envy-appelen passen perfect als geschenk bij dergelijke gelegenheden vanwege hun grote formaat, prachtig uitgebalanceerde zoetheid en frisse geur. Envy brengt volledig tot uiting wat een appel kan zijn. Onze nieuwste merkcampagne promoot het delen van de ultieme appelbeleving met je dierbaren tijdens de feestdagen," zegt Rebecca Chapman, hoofd marketing bij T&G Global.

"We werken samen met enkele belangrijke en ook kleinschaligere influencers op de Aziatische markt om te laten zien hoe Envy-appelen perfect aansluiten bij dit feest. In combinatie met andere activiteiten op social media verwachten we meer dan 5,6 miljoen mensen te bereiken."

De groots opgezette marketingcampagne omvat ook opvallende displays in verkooppunten en speciale premiumverpakkingen in onder meer Vietnam, China, Hong Kong, Thailand en Indonesië.

"We hebben speciaal voor het midherfstfestival premium Envy-geschenkdozen ontworpen. De aantrekkelijke dozen passen bij de premium eigenschappen van onze appelen en zijn nu al enorm populair bij fans van het feest."

"Wereldwijd is er veel interesse in Envy. Onafhankelijk onderzoek heeft voorspeld dat we tegen 2030 nog minstens 25 miljoen bijkomende dozen van 18 kilo nodig hebben om aan de potentiële consumentenvraag te voldoen, vooral in China, Vietnam, Thailand en de VS."

"Het midherfstfestival is een van de grootste feesten in China, Japan, Vietnam, Maleisië en vele andere Oost- en Zuidoost-Aziatische landen. Miljoenen mensen vieren het feest."

Voor meer informatie:
Melina Mundy Hermann
T&G
+64 21 362 469
www.tandg.global 

Publicatiedatum: