Del Monte-producten te zien in Netflix-game

Fresh Del Monte heeft haar krachten gebundeld met Dreamworks Animation en Universal voor het lanceren van de augmented reality-game Dinosaur Challenge ter promotie van haar producten. Een scala aan Del Monte-producten, waaronder de iconische Del Monte Gold-ananas en premium Del Monte-bananen, zullen in de animatieserie te zien zijn, die vanaf nu op Netflix te zien is. De komende drie maanden hebben consumenten in Europa toegang tot deze exclusieve game. Spelers kunnen de verschillende QR-codes op de Del Monte-labels en -stickers scannen, waarmee zij skills en boosters kunnen ontgrendelen om van het eiland te kunnen ontsnappen. Gebruikers kunnen ook AR-content ontgrendelen via de beloningen die zij in de game kunnen winnen. 

Wereldwijde samenwerking
Deze samenwerking dekt niet alleen Europa, maar ook Noord-Amerika, het Midden-Oosten en Afrika. “Bij Fresh Del Monte zijn we altijd op zoek naar strategische samenwerkingen met merken om kinderen aan te moedigen meer groenten en fruit te eten," legt Thierry Montange uit, marketingdirecteur bij Del Monte Europa en Afrika. "We zijn dan ook enthousiast over de samenwerking met Jurassic World waarmee we gezinnen in heel Europa kennis kunnen laten maken met deze leuke producten en avonturen. We kijken ernaar uit om op deze manier meer kinderen aan de groenten en fruit te krijgen en hopen dat dit de eerste van nog vele toekomstige samenwerkingen met Dreamworks en Universal zal zijn."

Op een aantal specifieke markten, zoals het VK en de VS, kunnen consumenten ook meedingen naar een reis naar de themaparken van Universal in Orlando, Florida. 

De game en acties zijn te vinden op de speciale website: www.DinosaurChallenge.com.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven