Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fruitobox-platform (Spanje)

"Zonder transparantie kun je het vertrouwen van de gebruiker niet winnen"

In een steeds digitalere wereld die geen fysieke barrières kent, vormen gemeenschappelijke belangen en interesses de ruggengraat van sociale relaties. En daar is een cruciale rol weggelegd voor vertrouwen.

Om het vertrouwen van de gebruikers te vergroten, heeft het Spaanse Fruitobox-platform een strategie gelanceerd die stoelt op transparantie en voorafgaand contact.

"De belangrijkste weg waarlangs we ons bekendmaken zijn onze geregistreerde gebruikers en hun gebruikerservaring. Daarom hebben we hen een aantal uitnodigingen ter beschikking gesteld die ze naar hun contacten kunnen sturen zodat ook die kennis kunnen maken met onze AGF-beurs en de virtuele stand van wie hen heeft uitgenodigd”. Met de uitnodigingen zorgt Fruitobox ervoor dat het gebruikersnetwerk zich beperkt tot professionals in de sector.

Na ontvangst van een uitnodiging heeft de desbetreffende persoon 7 dagen lang volledig gratis toegang tot Fruitobox en kan hij of zij kennismaken met de tools en mogelijkheden die het platform aan zijn gebruikers ter beschikking stelt.

Transparantie
Transparantie is een van de basispijlers van Fruitobox. "We begrijpen dat we zonder transparantie het vertrouwen van de gebruiker niet kunnen winnen." Daarom worden geen bankgegevens gevraagd wanneer op een uitnodiging voor een gratis proefperiode wordt ingegaan en worden er ook geen provisies in rekening gebracht voor contracten die via het platform worden afgesloten.

"Ons doel is om een AGF-gemeenschap te creëren waarin alle vertegenwoordigers van de sector het hele jaar door zichtbaar zijn en zo hun tijd optimaal kunnen benutten en de doelstellingen kunnen bereiken die zich stellen", zegt de CEO. En om dat te bereiken, moet Fruitobox ervoor zorgen dat iedereen die deel uitmaakt van de gemeenschap een professional is die de waarden van transparantie en vertrouwen deelt. "Daarom is het registratieproces zelfs voor de gratis proefversie behoorlijk compleet", aldus de CEO. "We moeten erop toezien dat de gegevens correct zijn en onze gebruikers beschermen tegen indringers of oplichting."

Wie geen uitnodiging in de bus krijgt, kan ook genieten van een gratis proefperiode van 7 dagen door zich te registreren op de website, maar in dat geval zijn de betalingsgegevens wel meteen vereist, al worden die pas geactiveerd wanneer er na de proefperiode beslist wordt deel uit te maken van de Fruitobox AGF-gemeenschap.

Voor meer informatie:
Fruitobox
Carrer Sant Pere 107, entresuelo A
46702 Gandía (Valencia) - Spanje
Tel.: +34 962 025 274
www.fruitobox.es

Publicatiedatum: