Crunch Pak voegt stazakken toe aan haar verpakkingsopties en zal dit nieuwe product aanvankelijk introduceren als 'limited edition' ter promotie van de nieuwste Paw Patrol film van Paramount Studios.
De nieuwe stazakken zijn vanaf eind juli te koop bij geselecteerde winkels. De zakken zijn verkrijgbaar met een inhoud van 369gr of 680gr, met keuze uit zoete, zoetzure, geschilde of gemengde appelschijfjes. De zakken zijn hersluitbaar en vervaardigd van een materiaal waarin het product langer vers blijft.
De stazakken worden in eerste instantie geïntroduceerd met de figuurtjes uit Paw Patrol en na de campagne met de gebruikelijke Crunch Pak merkopdruk.
"We blijven doorgaan met het innoveren van producten en verpakkingen," aldus Ozgur Koc, vicedirecteur productontwikkeling. "Gezinsverpakkingen vertegenwoordigen 35% van de markt voor appelschijfjes en deze zakken maximaliseren schapruimte zonder dat dit ten koste gaat van de uitstraling. De verticale presentatie creëert bewustzijn en nodigt uit tot het doen van impulsaankopen."
Uit de eerste testen is gebleken dat de de fruitkwaliteit in de zak goed behouden blijft en dat er weinig vochtverlies optreedt.
Voor meer informatie:
Tony Freytag
Crunch Pak
+1 509 782 7753
Tonyf@crunchpak.com
www.crunchpak.com