Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl belooft verkoop gezondere voeding te verhogen

VK: Nisa benadrukt succes van Deliveroo-partnerschap
Nisa heeft bekendgemaakt dat haar partnerretailers die gebruikmaken van de Deliveroo-app vorige week de grens van €117.000 omzet hebben doorbroken doordat het betere weer en de laatste fases van het Euro 2020-voetbalkampioenschap ervoor zorgden dat shoppers hun online aankopen opvoerden. Momenteel maken meer dan 90 Nisa-winkeliers gebruik van Deliveroo, een van de bezorgpartners van Nisa, en elke week melden meer winkeliers zich aan voor de service.
Bron: kamcity.com 

Carrefour Spanje stoot 38 winkels van Supersol af
Carrefour Spanje heeft plannen bekendgemaakt om 38 van de 172 winkels die het onlangs heeft overgenomen van Supersol, te verkopen aan een aantal lokale en regionale spelers. Volgens de vakpublicatie DARetail heeft Carrefour overeenkomsten gesloten met Cash Lepe (Andalusië), Froiz (Galicië), Maskom (Malaga) en Ecomor (Madrid) over het toekomstige eigendom van de winkels. Cash Lepe is voornemens 28 van de verkooppunten over te nemen en de winkels zullen waarschijnlijk in zijn El Jamón-portefeuille worden geïntegreerd. Froiz zal 5 winkels overnemen, Maskom zal er 4 overnemen en Ecomor zal één enkele winkel in Madrid overnemen.
Bron: esmmagazine.com 

Lidl VK belooft verkoop gezondere voeding te verhogen
Lidl VK heeft een ambitieuze nieuwe verbintenis aangekondigd op het gebied van gezonde voeding, waarbij de discounter de afzet van gezonde en gezondere producten zal verhogen tot ten minste 85% van de totale afzet, gebaseerd op tonnagevolume, in 2025. De discounter investeert in zijn 'Get Fresh'-initiatief, dat tot doel heeft het aanbod van verse en gezonde producten, zoals vers vlees, groenten en fruit, voor klanten in de winkel te vergroten en zo nog meer gezonde keuzes te bieden. Christian Härtnagel, CEO bij Lidl VK: "Bij Lidl bewijzen we dat gezond eten niet duur hoeft te zijn. Onze concurrerende lage prijzen in al onze assortimenten, met name groenten en fruit, zijn marktleidend en zorgen ervoor dat klanten het hele jaar door toegang hebben tot gezonde voeding."
Bron: corporate.lidl.co.uk 

Publicatiedatum: