Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dubbelcijferige omzetgroei voor Italiaanse supermarktketen Conad

Italië: Conad rapporteert dubbelcijferige omzetgroei
De Italiaanse supermarktketen Conad heeft 2020 afgesloten met een omzet van € 15,9 mld, een stijging van 12,3% ten opzichte van het voorgaande jaar. De groep presteerde vorig jaar beter dan de markt (+5% gemiddelde groei), aldus het bedrijf, en Conad heeft nu groei gerapporteerd voor elk van de afgelopen 15 jaar. Het bedrijfsresultaat steeg met 1,73% tot
€ 216,44 mln.
Bron: esmmagazine.com 

Frankrijk: Carrefour heeft Eagle geïmplementeerd, een nieuw groot dataplatform
Miguel Gonzalez, Carrefour's Global CTO, introduceert het Eagle data platform. Carrefour heeft Eagle geïmplementeerd, een nieuw groot dataplatform dat grote hoeveelheden informatie kan consolideren en verwerken om een beter beeld van hun klanten te krijgen waarop de marketingcampagnes doeltreffender kunnen worden afgesteld.
Bron: carrefour.com 

VK: M&S belooft verrassingen van een hervormd bedrijf
"Marks & Spencer komt uit de Covid-19-crisis als een heel ander bedrijf dat mensen zal verrassen met zijn financiële prestaties," zei voorzitter Archie Norman. Norman en chief executive Steve Rowe geloven dat de pandemie de vooruitgang heeft gemaskeerd die de 137-jarige retailer heeft geboekt in zijn laatste poging tot een turnaround na decennia van tekortkomingen.
Bron: retailgazette.co.uk 

VK: Discounter B&M ziet omzet haperen door moeilijke vergelijkingscijfers
B&M European Value Retail rapporteerde een daling van de onderliggende verkopen in zijn thuismarkt in het Verenigd Koninkrijk in zijn laatste kwartaal, als gevolg van een zeer moeilijke vergelijking met dezelfde periode vorig jaar, die overeenkwam met het begin van de lockdown-maatregelen. De discount retailer zei like-for-like omzet bij zijn B&M UK business daalde 4,4% in de 13 weken tot 26 juni, zijn fiscale eerste kwartaal, vergeleken met een groei van 24,5% in de tweede helft van zijn 2020-21 jaar.
Bron: esmmagazine.com 

Spanje: Eroski verbindt zich tot koolstofneutraliteit tegen 2050
De Spaanse retailer Eroski heeft aangekondigd dat het streeft naar een netto broeikasgasuitstoot van nul in 2050. Het voegde eraan toe dat het ook de eerste supermarktketen in Spanje is die de doelstelling van koolstofneutraliteit heeft vastgelegd.
Bron: esmmagazine.com 

Publicatiedatum: