Fruitobox is nog geen jaar oud, maar is wel de enige gespecialiseerde digitale AGF-marktplaats die jaarrond actief is. Het is ontworpen om telers, importeurs en exporteurs, hulpindustrie en logistieke dienstverleners te helpen veilige en vruchtbare relaties op te bouwen en hen in staat te stellen hun bedrijf elke dag opnieuw een boost te geven.
Er werd bij het ontwerp uitgegaan van het feit dat de belangrijkste troef van fysieke beurzen de professionele contacten zijn. Het doel van Fruitobox is dus om deze contacten te bevorderen, maar tegelijkertijd de ongemakken van een beurs te vermijden, zoals de aanzienlijke investering van zowel geld als tijd. "We willen een AGF-gemeenschap creëren waarin alle sectorpartijen jaarrond zichtbaar kunnen zijn. Dat moet hen helpen om hun kostbare tijd optimaal te benutten en de doelstellingen te bereiken die ze zich stellen", zegt Enrique Gómez Díaz de Otalora, CEO van Fruitobox.
Fruitobox heeft daartoe ook enkele verbeteringen doorgevoerd aan het platform, onder meer in het beheer van het gebruikersprofiel, de efficiëntie van de zoekmachine en de indeling van producten. "In de voorbije maanden hebben we dankzij de feedback van onze gebruikers verbeteringen kunnen doorvoeren in de categoriserings- en zoekprocedures. Zo kunnen gebruikers de tijd die ze op ons platform doorbrengen nog beter benutten", zegt Enrique.
Naast de verbeteringen op operationeel niveau, heeft het bedrijf ook geïnvesteerd in imagoverandering. “Het imago van Fruitobox sluit nu beter aan bij de functie waarvoor de website werd gecreëerd. Het weerspiegelt de band tussen de verschillende spelers in de sector, maar ook het professionalisme en de dynamiek van deze marketplace en van de stands van onze gebruikers”, zegt Gómez.
Naast het gebruiksgemak bij het creëren van een virtuele stand en het toevoegen of bijwerken van producten en prijzen, onderscheidt Fruitobox zich dankzij zijn partners: meer dan 5.000 bedrijven bieden up-to-date en geverifieerde informatie aan. De bedrijven kunnen zowel teeltbedrijven en afzetbedrijven als logistieke dienstverleners zijn, maar ook bedrijven uit de hulpindustrie. In één ruimte kunnen snel en eenvoudig klanten en leveranciers gevonden worden of aankoop- en verkoopprijzen van producten en diensten vergeleken worden. Men kan ook rechtstreeks contact opnemen met andere gebruikers via een interne chat en contracten afsluiten zonder enige commissie.
"Meer zichtbaarheid tegen een lagere prijs"
Deel uitmaken van deze gemeenschap kost nu ook minder geld. Vanaf slechts € 60 per maand is het mogelijk om volledige toegang te hebben tot alle functionaliteiten van de digitale marktplaats. Voor grote bedrijven die een groot aantal gelijktijdige verbindingen nodig hebben, is de maximale kost € 90 per maand. "En dat is de enige kostenpost, want we vragen geen enkele commissie voor de verkopen die via ons platform worden afgesloten", besluit de CEO van Fruitobox.
Voor meer informatie:
Fruitobox
+34 962025274
contact@fruitobox.es
www.fruitobox.es