Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe saladekit met watermeloen geïntroduceerd in Noord-Amerika

Taylor Farms introduceert de Watermelon Crunch Chopped-saladekit met de echte smaak van watermeloen.

De saladekit heeft Romaine als basis en bevat radicchio, feta, geroosterde amandelen en watermeloenpitten. Consumenten kunnen de salade zo eten of gebruiken ter aanvulling op zomerse gerechten, zoals gegrilde watermeloenschijven of garnalen. 

"Producten met watermeloen winnen binnen alle categorieën snel terrein," zegt Charis Neves, directeur innovatie en product-management.  

"We hebben nu al reacties gekregen dat deze nieuwe verse salade 'smaakvol, verfrissend en verslavend' is," vervolgt Chelsea Williams, productmanager. "Voor de lancering van dit product hebben de mogelijkheden van visuele elementen verkend om de verpakking er echt uit te laten springen in het winkelschap." 

 


Het afgelopen jaar groeide de categorie kant-en-klare salades met 15% omdat mensen vaker thuis aten en behoefte hadden aan snelle, eenvoudig te bereiden maaltijden. Saladekits maakten een groei van 22% door ten opzichte van vorig jaar. Taylor Farms blijft nieuwe smaken introduceren en haar portfolio omvat inmiddels 24 verschillende saladekits. 

Voor meer informatie: 
www.taylorfarms.com 

Publicatiedatum: