Taylor Farms introduceert de Watermelon Crunch Chopped-saladekit met de echte smaak van watermeloen.
De saladekit heeft Romaine als basis en bevat radicchio, feta, geroosterde amandelen en watermeloenpitten. Consumenten kunnen de salade zo eten of gebruiken ter aanvulling op zomerse gerechten, zoals gegrilde watermeloenschijven of garnalen.
"Producten met watermeloen winnen binnen alle categorieën snel terrein," zegt Charis Neves, directeur innovatie en product-management.
"We hebben nu al reacties gekregen dat deze nieuwe verse salade 'smaakvol, verfrissend en verslavend' is," vervolgt Chelsea Williams, productmanager. "Voor de lancering van dit product hebben de mogelijkheden van visuele elementen verkend om de verpakking er echt uit te laten springen in het winkelschap."
Het afgelopen jaar groeide de categorie kant-en-klare salades met 15% omdat mensen vaker thuis aten en behoefte hadden aan snelle, eenvoudig te bereiden maaltijden. Saladekits maakten een groei van 22% door ten opzichte van vorig jaar. Taylor Farms blijft nieuwe smaken introduceren en haar portfolio omvat inmiddels 24 verschillende saladekits.
Voor meer informatie:
www.taylorfarms.com