Bernd Weustink, directeur Jan Linders

"Streekpropositie relevanter dan ooit voor de formule"

Jan Linders scoort volgens Bernd Weustink goed op duurzaamheid dankzij de intrinsieke motivatie van het bedrijf. De keten wil inzetten op het verduurzamen van verpakkingen en is continu gefocust op het vergroten van het aanbod aan streekproducten, meldt Distrifood. "Ons mvo-beleid heet 'een vitale regio' en bestaat uit vijf pijlers: van en voor de regio, duurzame keuze op je bord, betrokkenheid in de buurt, milieubewuste supermarkt en goed werkgeverschap. We sturen op hoofdlijnen en hebben kpi's (kritieke prestatie indicatoren) op allerlei deelfacetten. Een afdeling die zich enkel met duurzaamheid bezighoudt hebben wij niet in onze organisatie. Het zit in ons DNA om hier inhoud aan te geven", zegt Bernd.

Klik hier voor het hele artikel op Distrifood


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven