Ake-Ideal NordCap:

"Gekoeld versboxsysteem Viresmo is hufterproof en speelt in op afhaalgemak"

Ake-Ideal NordCap introduceert het smart versboxsysteem Viresmo. Met Viresmo kunnen bedrijven uit de foodservice en de institutionele sector hun gekoelde producten 24/7 aan consumenten aanbieden op een hygiënische en voedselveilige manier die bovendien hufterproof is. Dankzij dit afhaalsysteem spelen bedrijven in op trends als minder voedselverspilling en mentaal gemak voor de consument.

Viresmo is een afkorting van Virtuele Reserverings Module. Het bestaat uit een gekoeld versboxsysteem met 8 tot 14 modulair in te delen vakken dat eenvoudig te koppelen is aan een website of webshop. Dit slimme en ‘on demand’-afhaalsysteem werkt als volgt: klanten bestellen online een koelverse maaltijd, een versproduct of drank. Ze ontvangen een code die gekoppeld is aan het systeem. Daarmee opent de klant de bijbehorende versbox. Hij kan zijn bestelling 24/7 afhalen op een voor hem geschikt tijdstip.

Openingstijden verlengen
Daarnaast beschikt het Viresmo-afhaalsysteem over de slimme app-tool Woyti, welke uitermate geschikt is voor bedrijven in de foodservice die to go-producten aanbieden. “Je kunt hiermee je openingstijden verlengen en inspelen op voedselverspilling door dagverse producten die ‘over’ zijn hier aan te bieden. De consument kan zo online en op afstand de beschikbaarheid en voedselinformatie zien en desgewenst de producten reserveren.”

Maaltijd voor de nachtploeg
Ook voor de bedrijfscatering- en instellingsbranche biedt Viresmo uitkomst. “In bedrijven waar mensen 24/7 werken, kun je voor de nachtploeg eenvoudig een gekoelde maaltijd, gebaseerd op de persoonlijke (dieet)wensen van de consument, in de versbox klaar zetten. Deze kunnen werknemers zelf door middel van een magnetron verwarmen. Je bedrijfsrestaurant hoeft daarvoor niet open te blijven," aldus het bedrijf.

Mentaal gemak
"Viresmo gaat vele stappen verder dan de bestaande vendingmachines. De virtuele reserveringsmodule haakt aan bij trends als personalised food, digitalisering en de vraag naar meer mentaal gemak bij jonge consumenten", zegt het bedrijf. Uit recente onderzoeken van FSIN blijkt dat de eerder ingezette trend naar ‘thuis uit eten gaan’ aanhoudt. De jongere generatie is de diepvriescultuur beu en wil gezonde maaltijden eten. “Die vinden ze bij versspecialisten als horeca, slager en cateraars. Met Viresmo spelen deze ondernemers perfect in op deze trend.”

Bekijk hier het introductiefilmpje:

Voor meer informatie:
Tim Schreutelkamp
Ake-Ideal NordCap
+31 (0)6 82 68 66 83
t.schreutelkamp@nordcap.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven