De horeca is de grote held in Bimi's nieuwste campagne voor Spanje en Portugal, die tot doel heeft het doorzettingsvermogen en de veerkracht van deze sector tijdens de coronapandemie in de bloemetjes te zetten. De horeca is een van de sectoren geweest die het zwaarst werden getroffen door beperkende maatregelen zoals lage bezettingsgraden, avondklokken en sluitingen.
"Alle Bimi-trays hebben een nieuw en heel bijzonder label dat alle horeca-etablissementen bedankt voor hun volharding en inspanningen om het hoofd boven water te houden terwijl er voor sommige ondernemingen maandenlang geen eurocent in het laatje kwam”, zegt Alberto Alapont, distributiemanager bij Bimi.
Er worden meerdere activiteiten georganiseerd en prijzen verloot zoals een maand gratis Bimi-broccoli voor de restaurants. Op de belangrijkste groothandelsmarkten van Spanje en Portugal worden reeds gratis Bimi-trays uitgedeeld en voor de nabije toekomst heeft het bedrijf nog enkele verrassingen in petto.
Bimi hoopt van harte dat de horeca de draad weer vlug mag oppikken en ondertussen bedankt het de sector voor de vele maanden geduld.
Voor meer informatie:
Bimi
+34 3563427 lijn 22
info@bimi.es
www.bimi.es