Zespri lanceert een nieuwe Europese campagne met in de hoofdrol haar mascottes de 'Kiwi Brothers'. Na vorig jaar de eerste rebranding in haar 22-jarige bestaan succesvol te hebben geïntroduceerd en goede reacties op haar nieuwe communicatieplatform 'Make your healthy irresistible' te hebben ontvangen, gaat het bedrijf nog een stapje verder met de lancering van de Europese campagne 'Chase the irresistible taste'. Zespri wil hiermee de aandacht vestigen op de smaak van haar rassen Zespri Green en Zespri SunGold.
De campagne, die werd ontwikkeld in samenwerking met VMLY&R in Londen, zal begin juni in de Benelux worden afgetrapt en omvat een ambitieus mediaplan dat is gebaseerd op een regionale strategie die lokaal werd ontwikkeld met behulp van de teams van Mindshare en waarin de consument de 'Kiwi Brother's tegen zal komen op tv, in de gedrukte media, op buitenreclames, digitale media (sociale netwerken, online video's, branded content, SEM-marketing) en op verkooppunten.
“Deze nieuwe campagne zal onze band met de consument versterken, die houdt van de heerlijke smaak van onze kiwi's," zegt Kirsten PInt, marketingmanager Benelux bij Zespri, eraan toevoegend dat Zespri kiwi's niet alleen tot de gezondste en meest voedzame fruitsoorten behoren maar ook nog eens lekker smaken en een heerlijke manier zijn om gezond te blijven."
In de campagne 'Chase the irresistible taste' is te zien hoe de Kiwi Brothers weten te ontsnappen aan twee mensen die hun overheerlijke smaak niet kunnen weerstaan. Met de humoristische en luchtige toon van de campagne laat Zespri zien dat een gezonde boodschap niet altijd serieus hoeft te worden gebracht.
Voor meer informatie:
Kirsten Pint
Zespri
+32 3 201 08 17
kirsten.pint@zespri.com