Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boerschappen wint Emerce E-commerce 10 in categorie challengers

Vandaag is bekend geworden dat Philip Padberg, General Manager eCommerce Albert Heijn, en Stéphanie Vellekoop en Stijn Markusse, de oprichters van Boerschappen dit jaar zijn verkozen tot de innovatiefste e-commerceprofessionals van Nederland.

Boerschappen ging aan de haal met de titel in de category challengers. "Toen we 7 jaar geleden met Boerschappen startten, was dit omdat we ontevreden waren over het aanbod van pure en gezonde producten in supermarkten. Wij dachten dat we dit beter konden. Inmiddels werken we met een team van ruim 60 collega's elke dag om dit waar te maken voor onze klanten", aldus Stijn Markusse.

Het is de twaalfde keer dat de Emerce E-commerce 10-prijzen worden uitgereikt. Het gaat hierbij om personen die het vak in het afgelopen jaar vooruit hebben gebracht door de grenzen ervan op te zoeken dan wel de online business nieuwe impulsen te geven. Van vernieuwende webshops tot grensverleggende e-commerceconcepten. De genomineerden zijn in twee categorieën ingedeeld: gevestigde namen en challengers.

Bron: Emerce

Publicatiedatum: