Afgelopen week op woensdag 19 en donderdag 20 mei vonden de Limgroup Experience Days plaats. De laatste ontwikkelingen en trends van de asperges en aardbeien werden in de spotlight gezet.
Limgroup organiseert al jaren bijeenkomsten voor telers en klanten om ze te informeren over de laatste ras ontwikkelingen. "In 2020 hebben we een nieuwe aangepaste informatie bijeenkomst georganiseerd, deze nieuwe opzet werd erg gewaardeerd door de bezoekers. Door goed naar onze klanten te luisteren hebben we dit doorontwikkeld en in een nieuw jasje gegoten, De Limgroup Experience Days. Tijdens deze dagen zoeken we samen met onze klanten de verdieping op, om dát te bieden waar de klant naar vraagt", aldus John Schoeber Marketing & Sales director Limgroup.
"Aardbeien- en aspergerassen werden in de spotlight gezet. Een aantal rassen met specifieke eigenschappen werden uitgelicht. Dit onderbouwd met data. Ook werd er een kijkje in de keuken gegeven om een doorkijk in de pijplijn van de aardbei- en aspergerassen te geven. Per segment werden nieuwe rassen gepresenteerd die mogelijk ter introductie worden aangeboden. Hierbij is gekeken naar agronomische en economische waardes. In Karlsruhe maken we meer bekend", aldus John.
"Tevens zetten we tot het einde van het aspergeseizoen samen met onze ambassadeur, sterrenchef René Brienen van restaurant Brienen aan de Maas, de asperges in de spotlight", besluit John.
Voor meer informatie:
Limgroup
+31 77 397 99 00
www.limgroup.eu