Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Wel kleinschalige, regionale evenementen

United Fresh annuleert fysieke vakbeurs

United Fresh en de Fresh Produce & Floral Council hebben bekend gemaakt dat zij hun gezamenlijke congres en vakbeurs, die gehouden zouden worden van 24 tot 26 juni, annuleren. Exposanten ontvangen een volledige restitutie.

"We zijn teleurgesteld dat we onze vakbeurs dit jaar niet door kunnen laten gaan. Ondanks de annulering van dit evenement hebben we toch een spannende agenda voor 2021 samengesteld," aldus Don Gann, directeur van de FPFC. 

"We vinden het jammer dat onze vakbeurs vanwege de huidige voorschriften niet door kan gaan. We keken enorm uit naar onze samenwerking met de Fresh Produce & Floral Council voor het organiseren van wat onze grootste vakbeurs tot nu toe had moeten worden," zegt Michale Muzyk, voorzitter van United Fresh en directeur van Baldor Specialty Foods. "We hebben echter nieuwe manieren bedacht om met elkaar in contact te komen."

United Fresh lanceert Reimagine Connections, een nieuw programma waarbij mensen fysiek bijeen kunnen komen tijdens kleinschalige, regionale evenementen.

  • Evenementen waar mensen bijeenkomen en contact kunnen leggen;
  • Een online educatie- en netwerkportfolio; en
  • Een gelegenheid voor bedrijven om aan de Innovation Spotlight Broadcasts deel te nemen.

Indien de lokale omstandigheden het toelaten, zal United Fresh deze zomer educatieve en netwerkevenementen organiseren in verschillende steden. "Leden kijken ernaar uit elkaar weer te ontmoeten en wij bieden hen deze mogelijkheid," zegt Tom Stenzel, voorzitter en CEO van United Fresh. Informatie over data en locaties volgt later. 

Educatieve en netwerksessies
De inschrijving voor verschillende fysieke educatieve en netwerksessies start op 1 mei.  Deze sessies staan in het teken van vijf thema's:

  • Produce 101 - Oriëntatie op de toeleveringsketen van versproducten
  • Belangrijke kwesties in verband met de veiligheid van groenten
  • BrandStorm Vervolg - Marketing als sleutel tot omzetverhoging
  • Supply Chain uitdagingen voor winstgevendheid overwinnen
  • Top tot top detailhandel-voedseldienst-dialogen voor succes

De registratie voor iedere sessie kost €333 en deelname aan alle vijf de sessies €1.250. Bedrijven kunnen voor €3.330 drie volledige pakketten afnemen voor hun werknemers. Bedrijven die er een teamevent van willen maken betalen €8.328 voor onbeperkte toegang. 

Innovation spotlight broadcasts
“We snappen dat iedereen virtuele vakbeurzen inmiddels zat is, waar 'exposanten' geduldig moeten wachten tot iemand hun 'stand' bezoekt," zegt John Toner, vicevoorzitter van United Fresh. De Innovation Spotlight Broadcasts stellen bedrijven in staat om persoonlijk in contact te komen met afnemers die op zoek zijn naar nieuwe producten. Een beperkt aantal Innovation Spotlight Broadcasts zal beschikbaar zijn voor €3.329 per sessie van 45 minuten.  

Voor meer informatie: 
Mary Coppola
United Fresh Produce Association
+1 (202) 303-3425
mcoppola@unitedfresh.org 
www.unitedfresh.org 

Fresh Produce & Floral Council
+1 (714) 739-0177
info@FPFC.org 
www.fpfc.org 

Publicatiedatum: