10-jarig bestaan Business Partners in Fresh

Vooruitstrevende specialisten uit Nederland en België, al 10 jaar gezamenlijk bezig met ontwikkeling, vernieuwing en verbetering, van eigen en elkaars onderneming, dat is waar de Business Partners in Fresh (BPF) voor staan. Afgelopen dinsdag was er ter ere van het 10-jarig bestaan een bijeenkomst bij Postuma AGF.


Filmopnames maken bij Postuma AGF

Het thema van de dag was “BPF herkenbaar bij de consument”. De bijeenkomst had naast dit jubileum als rode draad om filmopnames te maken tussen de handel, in de snijkeuken en bij de teler. Iedere ondernemer heeft hier zijn of haar aandeel in gehad. De ondernemers willen met elkaar de consumenten laten zien wat er zoal aan gedaan wordt om met elkaar te komen tot de ondernemingen zoals die er nu staan.


In de BPF-jubileumfilm wordt de connectie tussen teelt, handel en snijkeuken gelegd

Een van die ontwikkelingen is dat de BPF partners zich hebben aangesloten bij het concept van Postuma AGF, Vitalogische Keuze. Een concept beschikbaar voor iedereen, ontstaan in coronatijd, gericht op klantenbinding. Dit uitgedragen onder acht verschillende thema’s.

1.       Beter dan de apotheker
2.       Kwaliteit en dat proef je
3.       Ervaring in vers / 3b. Vers uit eigen keuken
4.       Aandacht voor u
5.       Wij kiezen voor lokaal
6.       Uw gemak, onze zorg
7.       Kennis van groenten en fruit
8.       Uw gezondheid eerst

"Als je er goed over nadenkt is het logisch dat iedere Nederlander het beste wil als het gaat om voeding en gezondheid. Dat is de ambacht van de specialist! Er wordt gekozen voor de beste producten vers van het land en wij bieden alles op natuurlijke wijze aan. Daarbij wordt uw gezondheid voorop gesteldn dus geen kunstmatige toevoegingen en er wordt rekening gehouden met het milieu."


Annemie van Eepoel van Lizzy's nieuwe oogst uit België is een van de BPF-partners

"Het is fantastisch om te zien dat een groep ondernemers zulke stappen neemt om dit met elkaar te doen. Alle partners waren ook aanwezig en hadden er een lange middag voor uitgetrokken. Natuurlijk is iedereen benieuwd naar het resultaat. Dat gaan we over enkele weken zien", aldus Dik Vogelaar.


Postuma AGF is gastheer, werkt nauw samen van BPF en ondersteunt de Vitalogische keuze met marketing

Dik Vogelaar
LookAtFresh/Deelen VersWarenUnique/Postuma AGF/BPF

06-53 13 22 28
FB Look At Fresh


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven