Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
De Hôrster Tuin bestaat 1 jaar

"Concurrentie retail is kans om extra stap te zetten om je te onderscheiden"

"Terugblikkend op het eerste jaar was het er zeker 1 van uitersten" "Na alle voorbereidingen openen in een tijd waarin Nederland, en zeker Brabant en Limburg, fors getroffen werden door Covid is deze start er één die in de schoolboekjes niet voorkomt en waarop je geen ideeën kunt maken" aldus Annemarie Litjens, eigenaresse van De Hôrster Tuin.


Niels Borst (Gebrs v Aarle) en Annemarie Litjens 

In Horst ligt de winkel naast een Plus Supermarkt en een Lidl, wat zorgt voor voldoende traffic in en om de winkel. Natuurlijk is er ook concurrentie van deze retailers, maar dat is voor het team van Annemarie Litjens een extra kans om iedere dag die stap extra te zetten om zich te kunnen onderscheiden.

Zeker de eerste maanden had Annemarie een goed beeld van wat en hoe ze de zaken zou gaan aanpakken, maar de grote vraag was natuurlijk of dat ook aansluit bij haar (potentiële) klantenbehoeften. Dit is toch wel de grootste uitdaging geweest van het eerste jaar. Iedere dag is anders en de consument laat zich door vele factoren sturen en beïnvloeden.

Natuurlijk heeft Covid ook een rol gespeeld afgelopen jaar. Zo is de winkel gesloten geweest i.v.m. besmettingen onder het team en hebben ze zoals vele andere ondernemers aanvullende maatregelen moeten nemen.

Maar na dit eerste spannende jaar is Annemarie ervan overtuigd dat ze klaar is voor de toekomst en het alleen maar beter gaat worden.

Samenwerking Gebrs van Aarle
Over de samenwerking met Gebrs van Aarle is Annemarie zeer content. "Natuurlijk is er weleens iets aan te merken, maar we werken dan ook met dagverse producten. Het assortiment van Gebrs van Aarle is breed en diep genoeg en het nieuwe digitale magAzine weet mij daarnaast te inspireren en helpt je bezig te zijn met wat komen gaat of geeft je ideetjes om op te pakken," aldus Annemarie.

Dit artikel en de foto's zijn met toestemming overgenomen uit de nieuwsbrief van de Gebs van Aarle

Publicatiedatum: