De firma frugee gaat na een omvangrijke herstructurering met enkele noviteiten van start. De kantoorfruitspecialist met vestigingen in München, Berlijn, Hamburg en Frankfurt heeft onder andere haar productaanbod uitgebreid en het bestelproces gemoderniseerd. Daarnaast heeft men in het bijzonder in productmarketing geïnvesteerd.
Verpakkings- en productnoviteiten
"Na een zeer zwak jaar 2020 hebben we van de tijd gebruikgemaakt en frugee gerebrand. We kunnen onze klanten sinds het begin van het jaar een nieuw internetoptreden inclusief rebranding van het merk presenteren. Met de integratie van onze nieuwe fruitschaal uit FSC-gecertificeerde bamboevezels zetten we een nieuwe standaard op het gebied van hygiëne en duurzaamheid!“, zegt directeur Julius Wenzel.
De nieuwe schaal uit bamboevezels heeft een plat oppervlak en maakt daarmee een eenvoudige reiniging mogelijk. Daarnaast is het materiaal bijzonder robuust, stevig en goed waterresistent.
Ondertussen heeft men eveneens het productaanbod verder ontwikkeld. Julius: "We bieden nu diverse soorten noten in de online-shop aan, die we in de toekomst aan onze bestaande klanten willen leveren. De noten zijn niet gebrand of gezouten en daarom erg gezond. We hebben ons assortiment ook uitgebreid met een fruitmand in bio-kwaliteit om in te gaan op de verschillende voorkeuren van onze klanten."
Nummer 1 op het gebied van gezonde kantoorvoeding
Daarnaast werden de bedrijfshomepage en het geïntegreerde bestelproces aanzienlijk geoptimaliseerd. Concreet heeft men een functioneel klantaccount gebouwd en geïmplementeerd.
Door de herstructurering is men nu klaar voor de toekomst tijdens en vooral na de coronacrisis. "Alleen samen met onze klanten kunnen we de nummer 1 op het gebied van 'gezonde kantoorvoeding' in Duitsland worden", besluit Wenzel.
Voor meer informatie:
Julius Wenzel
frugee GmbH
Schäftlarnstraße 8
81371 München
+49 89 720 14 347
julius.wenzel@frugee.de
www.frugee.de