Het voorjaar staat voor de deur. Inspelend op 'een nieuw begin' lanceerde PLUS afgelopen zondag 7 maart een feel good voorjaarscampagne ‘Goed eten is een goed begin’. Onderdeel van de campagne is een vrolijke en optimistische tv-commercial die gaat over een liefde die opbloeit bij het kopen van maaltijdsalades in de supermarkt.
Okke Wiarda, manager Merk en Communicatie van PLUS: “Zonder mondkapje en op afstand verliefd worden in de supermarkt. Op dit moment niet de realiteit, maar wel een scenario waar we weer naar uitkijken. Die positieve vibe en de rol van Goed Eten daarbij, willen we met deze voorjaarscampagne de huiskamers in brengen. Want juist in deze tijd kunnen we een stukje optimisme wel gebruiken.”
Naast de TVC is er een serie van online video’s die uiteenlopende verhalen laat zien waarin goed eten zorgt voor een goed begin van iets nieuws. Een nieuw avontuur, een nieuwe relatie, of een nieuw huis. Hiermee inspireert PLUS iedereen om alles uit het voorjaar te halen. Dankzij goed eten kan iedereen (samen) genieten van het nieuwe begin.
Voorjaarsmagazine ‘Goed eten’
Het 116 pagina’s tellende voorjaarsmagazine ‘Goed eten’, wat vanaf 20 maart verspreid wordt onder ruim 2 miljoen huishoudens, staat vol receptinspiratie, mooie verhalen over een goed begin en laat het uitgebreide assortiment voor het voorjaar en Pasen zien. Met 35 recepten wordt ingespeeld op trends als gemak, gezond ontbijten, vegetarisch eten en (alcoholvrije) cocktails. Van gekleurde smoothiebowls tot flammkuchen, van zalm met teriyaki tot groentepakketjes op de barbecue en van tropische XL tompouces tot lente-sangria.