Fruit At Work voegt deze week Morgana®-appel aan fruitboxen toe

"Dit product mogen we onze klanten echt niet ontzeggen"

Fruit At Work verrast deze week zijn 2.500 klanten met de nieuwste variant in de appelwereld: de Morgana®.

“Recentelijk is dit nieuw appelras in het retailschap geïntroduceerd, maar wij willen dit verder opentrekken” aldus Yannick Aerts, zaakvoerder. “Bovendien, als houder van onder andere de certificaten SDG van de VN en Boervriendelijk zit het in ons DNA om regionale producten te ondersteunen en te promoten – en dat kan niet beter dan met een Haspengouws en Hagelands product. We zijn dan ook fier om deze appel aan al onze fruitboxen deze week toe te voegen, inclusief een flyer van Morgana®.

“De ontwikkelingen van dit appelras zijn reeds bezig sinds de jaren 90” vervolgt Youri Aerts die bij Fruit At Work voor de aankopen en de kwaliteit zorgt. “Het kind moest een naam hebben: Kizuri, zo werd het ras gedoopt. En als alles goed gaat wil het de strijd aangaan met de populaire, maar buitenlandse, Pink Lady, onder de naam Morgana®. Wat hem zo bijzonder maakt? De smaak is zoet met een heel licht vleugje zuur en een heerlijke crunchy bite. Niet voor niets wordt de slogan “extremely juicy” bij de Morgana® gebruikt. Dit regionaal product mogen we onze klanten écht niet ontzeggen, besluit Aerts. En dat doen we dan ook niet."

Voor meer informatie:
Fruit At Work
Senator A. Jeurissenlaan 1154
3520 Zonhoven
+32(0)11 825 844
info@fruitatwork.eu  
www.fruitatwork.eu    


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven