Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aptean lanceert nieuwe branding 'Ready for What's Next, Now'

Op 3 februari heeft Aptean, leverancier van bedrijfskritische softwareoplossingen, een nieuwe branding aangekondigd. Hiermee versterkt het bedrijf haar toewijding om klanten en partners te bedienen met innovatieve, marktleidende oplossingen die zijn ontworpen voor specifieke industrieën. 'Ready for What’s Next, Now ™' onderstreept het vermogen van het bedrijf om organisaties die op zoek zijn naar digitale transformatie, operationele efficiëntie en een goede klantervaring te voorzien van cloud-first softwareoplossingen.

De brand-update van Aptean, met een modernere uitstraling en boodschap, wordt wereldwijd geïmplementeerd in al het marketingmateriaal, de website, social mediakanalen en in een nieuwe advertentiecampagne die volgende week van start gaat. De vernieuwing omvat ook nieuwe productnamen waarmee klanten naadloos de volledige reeks beschikbare oplossingen kunnen identificeren om aan de behoeften van hun bedrijf te voldoen.

De evolutie van het merk Aptean benadrukt de groeiende reeks oplossingen van het bedrijf en de toewijding aan branchespecifieke oplossingen die klanten in staat stellen om vandaag klaar te zijn voor wat de toekomst biedt. De uitdaging van zakendoen in de huidige wereld leidt ertoe dat veel bedrijven hun bedrijfssoftware opnieuw onder de loep nemen. Met systemen die soms wel meer dan een decennium oud zijn, zoeken veel bedrijven naar nieuwe opties om te voldoen aan de eisen die worden gecreëerd door werken op afstand, de toenemende druk op de supply chain en nieuwe uitdagingen in verkoop en distributie.

"Deze volledige rebranding definieert de focus van Aptean op het helpen van onze klanten om hun activiteiten digitaal te transformeren met toekomstbestendige cloudoplossingen", aldus TVN Reddy, CEO bij Aptean. "Ready for What’s Next, Now vertegenwoordigt een dynamische en uitgebreide benadering van onze identiteit en toont de waarde die we toevoegen aan de samenwerking met bedrijven over de hele wereld, waarbij we tevens laten zien dat we klantgericht zijn bij alles wat we doen."

Aptean bedient meer dan 6.500 bedrijven wereldwijd van elke omvang, in sectoren zoals voeding en dranken, distributie en retail, industriële productie, financiële dienstverlening en biotech. Haar enterprise resource planning (ERP), supply chain management (SCM), manufacturing execution system (MES), transport management system (TMS), klantrelatiebeheer (CRM), activabeheer, product lifecycle management (PLM), compliance en e-commerce oplossingen zijn doelbewust gebouwd en ontworpen om aan elk niveau van vraag te voldoen.

Nicole O'Rourke, Chief Marketing Officer van Aptean, voegt hieraan toe: "We zijn verheugd om onze marktpositie te versterken als toonaangevende, branchespecifieke leverancier van bedrijfskritische software. Met dit nieuwe merkimago toont Aptean ongeëvenaarde precisie en gedrevenheid om de uitdagingen van onze klanten volledig te begrijpen en oplossingen te leveren die even individueel zijn als de industrieën die we bedienen."

Voor meer informatie:
www.aptean.com 

Publicatiedatum: