Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Frisse wind bij Goodyfood Hilversum

Goodyfood Hilversum blijft zichzelf opnieuw uitvinden. En doet dat al ruim 11 jaar. Samen met ondernemers Rob en Herma Zentveld ontwikkelde Nicole van der Gugten van Beyunic in 2009 het concept Goodyfood om biologisch bereikbaar te maken voor een groot publiek. In 2014/15 werd de winkel gerefresht en ook nu is winkel weer voorzien van een nieuwe look. Want vernieuwen blijkt niet alleen in het DNA te zitten van Rob en Herma Zentveld, maar ook in dat van hun zoon Jeroen Zentveld, die sinds eind 2020 mede-eigenaar is van Goodyfood.

Rob, Jeroen en Herma. 

"Het is bijzonder om zowel het winkeldesign als de communicatie van Goodyfood al zo lang samen met de ondernemers te mogen ontwikkelen", aldus Nicole van der Gugten. Rob Zentveld: "We kunnen inmiddels lezen en schrijven met elkaar, zónder dat we overigens in denkrichtingen vastzitten. Juist niet, want wat ons bindt is de wens om te blijven vernieuwen. Wij staan niet stil, want dat doet de wereld ook niet. Er is echt behoefte aan meer duurzaamheid. Dat willen we laten terugkomen in onze winkel. Onze Ecover 'refill tap' is daar een mooi voorbeeld van", aldus Rob Zentveld. "Dat er nu letterlijk en figuurlijk nieuw bloed is bij Goodyfood, maakt het een mooie uitdaging om de winkel nieuw elan te geven, zónder de sterke identiteit te verliezen", vult Nicole aan.

Dit keer mocht de winkelsfeer wat stoerder, warmer. De routing werd aangepakt, waardoor er veel meer 'flow' is in de winkel. Dat biedt meer ruimte en winkelt prettig en dat is zeker in deze tijd een pluspunt. De AGF-afdeling kreeg nieuw meubilair en de wijnafdeling werd compacter, maar prominenter geplaatst in de winkel. De nieuwe broodafdeling is een pilot van broodleverancier Verbeek.

De nieuwe broodafdeling, een pilot van Bakkerij Verbeek. 

Voor het interieur koos Beyunic voor warme maar lichte aardetinten, passend bij de aanwezige vloer. Met een budgetvriendelijke oplossing kreeg de wellness-afdeling een nieuwe look. Routingbordjes maakten plaats voor stoere teksten van metaal, hout en scheepstouw, met de typische Goodyfood 'twist': WIJNmeesters, NOOTzakelijk, HUISwerk, voordeBAKKER, ZORGgoedvoorjezelf etc. De schappen werden voorzien van categorietips en storytelling over lokale leveranciers. De enorme pilaar bij AGF werd voorzien van krijttekeningen met het verhaal van een gezonde bodem en een textielframe kreeg de 'groene groet' van Goodyfood. Jeroen Zentveld zet zijn horeca-en hotelervaring nu vol passie in voor Goodyfood. Ook dat merken de klanten. Met de nieuwe look en een sterk ondernemersteam is Goodyfood helemaal klaar voor de toekomst.

Rechtsonder Nicole van der Gugten. 

Voor meer informatie: nicole@beyunic.com / www.beyunic.com en r.zentveld@goodyfood.nl / www.goodyfood.nl 

Publicatiedatum: