Gecombineerde reclamecampagne van peren-, walnoten- en kaasmakers

USA Pears is verheugd om een nieuw partnerschap aan te kondigen met Cabot Cheese en California Walnuts. De actie, die samenvalt met de National Pear Month in december, omvat promoties in supermarkten met hoog grafische displaybakken voor kruisverkoop van peren, kaas, walnoten en honing. Er zijn momenteel meer dan 1.100 bakken geplaatst bij winkels in de VS. De deelnemende winkels zijn onder andere Jewel-Osco, Hy-Vee, Giant Foods, Albertsons/Safeway (Portland divisie) en meer. Retailers delen in dit verband zelf ook relevante content op hun sociale media-kanalen.

Elk jaar in december kondigt het Amerikaanse ministerie van Landbouw de National Pear Month aan. Deze maand markeert de tijd dat alle tien variëteiten van peren, die in de VS worden geteeld, op hun hoogtepunt van versheid en beschikbaarheid zijn, waardoor peren een onweerstaanbare keuze zijn voor de feestdagen, maar ook als gezonde en lekkere fruitsnack tussendoor.

"De samenwerking met Cabot Cheese en California Walnuts is een prachtige gelegenheid om consumenten de zoete en hartige smaakcombinatie te laten ervaren," aldus marketingmanager Kathy Stephenson. "Met deze campagne willen we de consument inspireren en aanmoedigen om zijn eigen kaasplankje samen te stellen."

Voor Cabot Cheese biedt het samenwerken met producten zoals peren een kans om met meer klanten in contact te komen en hen ook te inspireren. "Zet de sappige zoetheid van vers fruit en de romige scherpte van onze boerenkazen van natuurlijke leeftijd bij elkaar en je bent in de smaakhemel. De extra scherpe Cheddar's citrussmaak is de ideale metgezel voor de zoete peren," aldus Rachael Keyes, de communicatiemanager van het merk Cabot.

"We zijn verheugd om samen met USA Pears de Nationale Peermaand te vieren met deze inspirerende feestdagenpromotie. De smaak en textuur van peren en walnoten werken perfect samen naast de favoriete gerechten voor de feestdagen, zoals snacks, salades en hoofdgerechten," aldus de marketingdirecteur van de California Walnut Board, Jennifer Olmstead.

Met het 2020-21 Noordwestelijke perenseizoen in volle gang, heeft USA Pears gewerkt aan de ontwikkeling van innovatieve promotionele activiteiten om peren vol in de aandacht te houden en aankopen te stimuleren. De organisatie voert promotietactieken uit op winkelniveau en digitaal, met een toenemende focus op het bereiken van consumenten door middel van online winkelen. Dit omvat het leiden van consumenten naar de meer dan 400 recepten die gemakkelijk thuis te bereiden zijn, het promoten van peren voor online shoppers, en het opleiden van consumenten die op zoek zijn naar producten met een lange houdbaarheid.

Voor meer informatie:
Kathy Stephenson
USA Pears
+1 503 652 9720
kstephenson@usapears.com 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss LinkedIn

© AGF.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven