Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
20% goedkoper dan concurenten

Carrefour en Freshr maken 'kortsluiting' tussen AGF en verse sappen en soepen

Start-up Freshr is een samenwerking aangegaan met Carrefour supermarkten. Dankzij een ‘kortsluitsysteem’ zetten ze onverkochte groenten en fruit om in sappen, smoothies, soepen en andere producten. De positionering van het product wordt uitgetest in een Carrefourvestiging in Zemst.

Het team achter Freshr bestaat uit Henri Dubois met ervaring in het managen van een restaurantketen en diëtiste Elodie De Rooker. Freshr claimt dat het klanten een assortiment producten dat minstens 20% goedkoper kan aanbieden dan andere concurrerende producten van gelijke kwaliteit (2,5 € voor 250 ml; 4,5 € voor 500 ml) dankzij de overeenkomst met Carrefour voor de aankoop van grondstoffen (tegen aankoopprijs van Carrefour + 10%) in het aankoopcentrum van de groep.

Bron: Spreds

 

Publicatiedatum: