Group Bruno, uitbater van 21 Foodcorners in Limburg en werkfruitleverancier Fruit At Work uit Zonhoven, slaan de handen in elkaar. Vanaf maandag 16 november kunnen klanten via de website www.brunofoodcorner.be of de bruno app ook fruitboxen bestellen. Deze worden gemaakt en geleverd in de shops door Fruit At Work. De klanten kunnen ze dan in hun Foodcorner komen afhalen. Er zijn 3 verschillende maten verkrijgbaar met 10, 20 of 30 stukken premium fruit. De boxen kunnen enkel online besteld worden ten minste 2 dagen op voorhand.
"Met deze uitbreiding wil Bruno Foodcorner zich verder blijven inzetten op gezonde voeding. Mensen willen naast broodjes en pizza ook graag een gezonde snack meenemen. De fruitboxen zijn daarvoor ideaal” zegt Giuliano Bruno. “We willen dit nu vooral promoten om de vele thuisblijvers van vers fruit te kunnen voorzien voor een hele week en voor het hele gezin.” Vanaf €25 leveren we ook aan huis. Voor bedrijven zijn deze fruitmanden 100% aftrekbaar. Het wordt immers beschouwd als een extra sociaal voordeel, een extraatje van de werkgever voor de werknemer.
Group Bruno werd opgericht in 1988 door de broers Angelo en Giuliano Bruno en beheert een netwerk van 22 Service Stations & Foodcorners in Limburg. De groep telt 500 medewerkers en had in 2019 een omzet van 130 miljoen euro. Group Bruno is eveneens shirtsponsor van KRC Genk.
Fruit at Work werd opgericht in 2008 door de familie Aerts en wordt nu gerund door de twee broers Youri en Yannick. Het bedrijf levert fruit aan meer dan 3.000 bedrijven en particulieren en is als enige in zijn branche erkend door de Verenigde Naties als SDG-pioneer (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen).