Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

#PearPizza gelanceerd tijdens Landelijke Pizza Maand

Voor het perenseizoen 2020-2021 speelt USA Pears wederom in op de Landelijke Pizza Maand met een campagne op sociale media om restaurants, influencers, bloggers en retailers uit te nodigen hun pizzacreaties met peren te delen.

Met de  #pearpizza-campagne wil USA Pears consumenten laten zien dat peren met hun zoete smaak en zachte textuur de perfecte topping  voor een hartige pizza vormen. Sinds de Covid-19-lockdown is de populariteit van het thuis bereiden van pizza toegenomen en 30% van de Amerikanen eten minimaal één keer per week pizza. De #pearpizza-campagne van dit jaar komt in tijd dat consumenten in toenemende mate op zoek zijn naar wat meer creativiteit in de keuken en toegankelijke snel te bereiden recepten. 

De #pearpizza-campagne is in oktober van start gegaan met een social media-wedstrijd waarbij deelnemers worden uitgenodigd een foto van hun pizzacreatie of pizzabestelling bij restaurants te posten. De campagne valt samen met de Landelijke Pizza Maand, waaraan influencers en merkambassadeurs meewerken, en waarin peren als pizzatopping in de spotlights worden gezet.
 
"We waren vorig seizoen overdonderd door de vele enthousiaste reacties op onze perenpizza's van consumenten, horecaprofessionals, influencers en retailers en we hebben gemerkt dat het gebruik van peren als beleg voor pizza vorig jaar is toegenomen. We weten dat de meningen verdeeld zijn over fruit op pizza's maar we zijn er desondanks van overtuigd dat de tien rassen die we in het noordwesten van de VS telen, een pizzatopping vormen die bij iedereen in de smaak zal vallen," aldus Neil Ferguson, marketingmanager van USA Pears. "Er zijn talloze combinaties te bedenken om pizza's te creëren met peren en we menen dat de tijd rijp is dat consumenten wat plezier beleven in de keuken met het bereiden van hun eigen culinaire creaties."
 
Hoewel ze vaak over het hoofd worden gezien bij hartige recepten zijn peren een veelzijdig ingrediënt. Deze campagne is een effectieve manier om consumenten content over peren aan te bieden en te stimuleren om meer peren te eten en hun pizza te beleggen met gezond fruit.

Publicatiedatum: